ادکلن گوچی بلوم Gucci Bloom حجم 100میل

عطر ادکلن گوچی بلوم برند گوچی، عطری است گلی برای زنان. گوچی بلوم در سال 2017 عرضه شد. رایحه سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است. نت بالایی یاسمین است. نت میانی گل سرخ است. نت پایه Rangoon Creeper است.

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ادکلن گوچی بلوم Gucci Bloom حجم 100میل

Gucci Bloom Perfume

عطر ادکلن گوچی بلوم برند گوچی، عطری است گلی برای زنان. گوچی بلوم در سال 2017 عرضه شد. رایحه سازنده این عطر آلبرتو موریلاس است. نت بالایی یاسمین است. نت میانی گل سرخ است. نت پایه Rangoon Creeper است.

رایحه ها

ریشه زنبق , پیچ امین الدوله , گل مریم , یاس

سایز 100 میل
طبع ملایم و شیرین
گروه بویایی گلی
عطار آلبرتو موریلاس
جنسیت زنانه
نوع عطر ادو پرفیوم
فصل تمام فصول
ماندگاری متوسط
پراکندگی متوسط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادکلن گوچی بلوم Gucci Bloom حجم 100میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

اسپری حالت دهنده تافت مو لمسر 250 میل lamser

اسپری حالت دهنده تافت مو لمسر 250 میل lamser اسپری حالت دهنده و نگهدارنده مو تافت 24 ساعته فوق العاده

برس حمامی اعلا پلاستیکی سافیکس

برس حمامی اعلا پلاستیکی سافیکس برس حمامی اعلا پلاستیکی سافیکس

عطر ادکلن الین Thierry Mugler Alien

قیمت اصلی تومان23.000 بود.قیمت فعلی تومان19.000 است.
نکته:مقدار تعداد همان گرم و سی سی در سفارش میباشد.عدد یک 1 به معنای 1 گرم و یک سی سی میباشد.برای سفارش 1شیشه 5سی سی(گرم) لطفا عدد 5 را در باکس روبرو قرار دهید (که به معنای 5 سی سی و یا 5گرم میباشد)شیشه به صورت رندم برای شما انتخاب میشود و در صورت تقاضا برای شیشه مورد نظر لطفا عکس ظرف و شیشه خود را برای ما ارسال بفرمایید.عطر الین موگلر با بطری بنفش پر رنگ و رایحه ای بسیار خاص متفاوت مصرف کننده ی خود را به بانویی جادویی و افسون گر تبدیل می کند . رایحه ی گل یاس و ترکیب هنرمندانه و فوق العاده ی آن با نت های چوبی و کهربا عالی و باورنکردنی بوده به طوری که هر انسانی را جذب خود می کند. رایحه اکثر این عطرها با بوی گل‌ شروع شده، شما را از میان جنگل‌ها عبور داده و به بوی گرم و محکم کهربا می‌رساند. رایحه این عطر، در مجموع متمایل به سمت گلهای سفید است. بوی گل، حس زیبای شادی و آرامش را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

ادکلن استندی بچه مایا Maya

ادکلن های کودک مایا مدل با فرمولاسیون مخصوص کودک ساخته شده اند و بدون مواد مضر هستند، بنابراین؛ هیچ گونه حساسیتی برای کودکان ایجاد نمی کند. حس کنجکاوی در کنار علاقه کودک به الگوبرداری کردن از رفتار والدین خود او را به سمت استفاده از وسایل آنها سوق می دهد.

ادکلن کازاموراتی زرجف لیرا Xerjoff Casamorati Lira حجم 100 میل

از برند قدیمی سلطنتی و سرشناس و مطرح کاساموراتی زرژاف در سال 2011 با عنوان عطری گلی شرقی ، پای به عرصه ی محصولات عطر و ادکلن در جهان نهاد . نت ابتدایی رایحه ی این محصول از عناصری همچون اسطوخودوس ، پرتقال خونی و ترنج تشکیل شدهه است و در نت میانی و در قلب این رایحه شاهد حضور عناصری همچون دارچین ، گل یاس و شیرین بیان خواهیم بود و اما در نت اصلی و در پایه این عطر از عناصریی همچون وانیل ، مشک و کارامل بهره برده که با توجه به حضور پر رنگ کارامل پایه ی اصلی رایحه ی این عطر بر مبنای حضور پر قدرت آن طراحی شده است .

کرم تیوپی سفید کننده و آبرسان شیر الاغ وکالی حجم 80 میلی لیتر

قیمت اصلی تومان85.000 بود.قیمت فعلی تومان49.000 است.
کرم سفید کننده و آبرسان شیر الاغ وکالی با خواص تغذیه‌ای و مرطوب‌کنندگی خود، گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که به دنبال محصولی با اثرات چندگانه برای مراقبت روزانه از پوست هستند. این محصول به ویژه برای کسانی که پوست خشک یا کدر دارند، بسیار مفید خواهد بود.

محصولات مشابه