میزان ارزش یک برند آرایشی، بر اساس کیفیت آن است. همچنین، برای موفقیت در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی، ارائه محصولات با بسته بندی و طراحی مناسب نیز اهمیت دارد. برندهایی که توانسته‌اند در دو زمینه ذکر شده، یعنی کیفیت، و بسته بندی در شناسایی برند خود موفق باشند، معمولا در بین مصرف کنندگان بازار بزرگی را ترسیم می‌کنند.

همچنین، بسیاری از افراد علاقه دارند که در خرید محصولات ارایشی و عطر، از برندهای معتبر و پرطرفدار استفاده کنند. به همین دلیل، ارائه خدمات مرتبط با فروش محصولات، تحقیق و توسعه محصولات و ارائه کیفیت برای مشتریان به منظور ایجاد اعتماد مشتریان به برند، از اهمیت بسزایی برخوردار است. با توجه به این نکات، شرکت‌های تولید کننده محصولات ارایشی و عطر، با ارائه محصولات با قیمت، کیفیت و بوی مناسب، می‌توانند در بازار رقابتی این صنعت موفق باشند.

ریشه کلمه بازار را کلمه wahacarana می دانند که از دو جز waha به معنای بها ، ارزش ، تجارت و carana به معنای جایگاه تشکیل شده است.

فروشگاه واکارانا مفتختر است که با داشتن پانزده سال سابقه ی حرفه ای در فروش و ایجاد و راه اندازی فروشگاه های آرایشی بهداشتی شما را در زمینه خرید و فروش بهترین محصولات آرایشی کمک کند.

یکی از مهمترین اهداف ما از راه اندازی فروشگاه اینترنتی واکارانا ایجاد بستری تخصصی در زمینه فروش محصولات بهداشتی و آرایشی در ایران وحتی دنیا میباشد که شاید در آینده بستر آن برای ارائه محصولات و فروش اجناس به خارج از کشور فراهم گردد.

به عنوان تاسیس کننده ی این بستر آنلاین همه ی تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین زیر ساخت های ممکن را برای خرید و فروش انواع محصولات فراهم نماییم.

فروشگاه اینترنتی واکارانا

فروشگاه اینترنتی واکارانا

 

با تشکر از همه ی همراهان