خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » عطر ادکلن فخر لطافه گلد طلایی لطافه Fakhr Lattafa gold حجم 100 میل
عطر ادکلن بدیع العود مشکی لطافه BADEE AL OUD حجم 100 میل
عطر ادکلن بدیع العود مشکی لطافه BADEE AL OUD حجم 100 میل قیمت اصلی تومان1.750.000 بود.قیمت فعلی تومان1.490.000 است.
بازگشت به محصولات
عطر ادکلن بریز لطافه پراید Lattafa pride Breeze حجم 100 میل
عطر ادکلن بریز لطافه پراید Lattafa pride Breeze حجم 100 میل قیمت اصلی تومان1.950.000 بود.قیمت فعلی تومان1.690.000 است.

عطر ادکلن فخر لطافه گلد طلایی لطافه Fakhr Lattafa gold حجم 100 میل

رایحه ای گرم وشیرین کمی تند دارد . عطری با رایحه ی بی نظیر و خاص که قطعا شما مجذوب خود خواهد کرد. با فروش فوق العاده فخر لطافه زنانه و مردانه برند لطافه این بار نسخه طلایی این عطر را تولید کرده است. قالب این عطر ادکلن مردانه مملو از ریزه کاری های طلایی می باشد که نشانگر قدرت، تجملات، دوام و ماندگاری است. محصولی با نت های تازه و وسوسه انگیز مناسب برای هر سن و سالی است. تلفیقی از چوب، چرم، مرکبات و ادویه هاست که بازخورد بسیار خوبی دارد و یکی از عطر های پرفروش برند لطافه است. فخر لطافه طلایی عطر آنقدر همه پسند و بی نقص است که شما را به دنیایی از خاطرات می برد. این عطر در گروه بویایی چوبی تند قرار دارد و از ماندگاری بالا و پخش بوی عالی برخوردار است.

قیمت اصلی تومان1.750.000 بود.قیمت فعلی تومان1.490.000 است.

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

عطر ادکلن فخر لطافه گلد طلایی لطافه Fakhr Lattafa gold حجم 100 میل

عطر ادکلن فخر لطافه طلایی Fakhr Lattafa  رایحه ای گرم وشیرین کمی تند دارد . عطری با رایحه ی بی نظیر و خاص که قطعا شما مجذوب خود خواهد کرد. با فروش فوق العاده فخر لطافه زنانه و مردانه برند لطافه این بار نسخه طلایی این عطر را تولید کرده است. قالب این عطر ادکلن مردانه مملو از ریزه کاری های طلایی می باشد که نشانگر قدرت، تجملات، دوام و ماندگاری است. محصولی با نت های تازه و وسوسه انگیز مناسب برای هر سن و سالی است. تلفیقی از چوب، چرم، مرکبات و ادویه هاست که بازخورد بسیار خوبی دارد و یکی از عطر های پرفروش برند لطافه است. فخر لطافه طلایی عطر آنقدر همه پسند و بی نقص است که شما را به دنیایی از خاطرات می برد. این عطر در گروه بویایی چوبی تند قرار دارد و از ماندگاری بالا و پخش بوی عالی برخوردار است.

Lattafa Imported Arabic Perfume Fakhar Eau de Parfum For Women 100ml121

بطری این عطر که ظاهری طلایی دارد، نماد قدرت، ثروت و لوکس بودن می باشد و نشانده ی خاص بودن مصرف کننده خود است. طلا همواره عنصری ارزشمند و گران قیمت و نفیس بوده که استفاده از ظاهری طلایی برای این ادکلن مردانه برای متمایز کردن این محصول ابتکاری خلاقانه است. فخر لطافه گلد دارای ماندگاری بالایی است و میزان پراکندگی عالی دارد. بعضی از مواد تشکیل دهنده ی این عطر، گریپ فروت، ماندرین، گل رز، دارچین، چرم و نت های چوبی است.

Lattafa Imported Arabic Perfume Fakhar Eau de Parfum For Women 100ml

بعد از استقبال بی نظیر از سری مردانه عطر فخر لطافه این بار نوبت به ادکلن فخر لطافه طلایی رسید. همانطور که انتظار می رفت فخر لطافه طلایی نیز همانند دو نسخه دیگر از فروش عالی و کیفیت عالی برخوردار بود. برند لطافه با تولید ادکلن هایی با کیفیت و قیمت عالی و باور نکردنی یکی از رقیب های مطرح در تولید عطر ادکلن های اقتصادی است.

عطر ادکلن فخر لطافه گلد طلایی لطافه Fakhr Lattafa gold حجم 100 میل

عطر ادکلن فخر لطافه گلد طلایی لطافه Fakhr Lattafa gold حجم 100 میل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن فخر لطافه گلد طلایی لطافه Fakhr Lattafa gold حجم 100 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

برس گرد سرامیکی سافیکس سایز 45

برس گرد سرامیکی سافیکس سایز 45 برس گرد سرامیکی سافیکس سایز 45

عطر ادکلن دراکار Drakkar Noir

قیمت اصلی تومان23.000 بود.قیمت فعلی تومان21.000 است.
نخستین بار در سال 1982 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع گرم آن می باشد و در دسته عطر های معطر فوژه قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، لیمو ترش، نعناع هندی ، اسطوخودوس ، ریحان ، رزماری ، گیاه درمنه، به لیمو، میخک صدپر ، یاس، رزماری ، گشنیز ، دارچین ، سنبل ختایی ، خاراگوش ، کهربا، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چوب صندل سفید ، چرم ، درخت کاج ، درخت نراد، صمغ گیاهی اشاره کرد.

افترشیو نیوآ NIVEA مدل Sensitive Relief حجم 100 میلی لیتر

قیمت اصلی تومان390.000 بود.قیمت فعلی تومان339.000 است.
کرمی رقیق مناسب برای افرادی با پوست حساس است. این محصول در ترکیبات خود حاوی عصاره‌ی موثر بابونه است. بابونه خواصی چون آرامش بخشی به پوست، ضد التهاب، خنک کننده و ترمیم کننده‌ی پوست دارد.

عطر ادکلن دانهیل قرمز Dunhill Red

قیمت اصلی تومان31.000 بود.قیمت فعلی تومان27.000 است.
نکته:مقدار تعداد همان گرم و سی سی در سفارش میباشد.عدد یک 1 به معنای 1 گرم و یک سی سی میباشد.برای سفارش 1شیشه 5سی سی(گرم) لطفا عدد 5 را در باکس روبرو قرار دهید (که به معنای 5 سی سی و یا 5گرم میباشد)شیشه به صورت رندم برای شما انتخاب میشود و در صورت تقاضا برای شیشه مورد نظر لطفا عکس ظرف و شیشه خود را برای ما ارسال بفرمایید.دانهیل دیزایر با بطری قرمزش سعی دارد که توجه مشتریان را به خودش جلب کند و از این نظر خصوصا افراد 25 تا 45 ساله را هدف گرفته است. این عطر جذاب برای مردانی ساخته شده که اعتمادبه‌نفس دارند و می‌خواهند در مرکز توجه قرار بگیرند. عطر دانهیل دیزایر با نت‌های سیب، شکوفه پرتقال و سویه‌های شیرین ترنج در کنار لیموترش آغاز می‌شود. نت‌های میانی هم روایح رز، نعناع هندی و چوب درخت ساج را در خود جای داده‌اند. نت‌های پایانی اما براساس آکوردهای وانیل، مشک و لابدانیوم خلق شده‌اند. دانهیل دیزایر با طراحی جذاب و مدرنش که همچون یک شیشه قرمز یاقوتی می‌درخشد و آمیزه چوبی‌ـ‌شرقی‌اش قطعا قلب شما را فتح خواهد کرد. آمیزه جذاب این عطر را میشل آلمیراک خلق کرده است.

ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون Paco Rabanne Lady Million حجم 80میل

بطری آن طلایی رنگ و لوکس بوده که توسط طراح بزرگ Duchaufour Lawrance طراحی شده است و شبیه یک الماس تراشیده شده است. روی در بطری این عطر اغواگر، نام لیدی میلیون با خطی خوش حک شده و خودنمایی می‌کند. این شیشه به‌راحتی در دست جا شده و آماده‌ی اسپری‌کردن می‌شود. مایع درون بطری به رنگ طلایی است. این محصول از لحاظ سبک رایحه ، گرمی و شیرینی گل ها به Burberry London و Gucci Guilty نزدیک می باشد . رایحه ی آبنباتی و شیرین آن که تا حدی به تلخی نیز می زند خاص و دوست داشتنی بوده و برای مصرف در ملاقات های مهم و یا میهمانی های شبانه در فصل پاییز بهترین انتخاب است.

روغن برنزه کننده سی گل SPF 6

قیمت اصلی تومان230.000 بود.قیمت فعلی تومان175.000 است.
روغن برنزه کننده سی گل با SPF 6 محصولی است که برای کمک به تسریع روند برنزه کردن پوست استفاده می‌شود. این محصول با داشتن SPF 6 می‌تواند مقداری از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند، اما این سطح حفاظت پایین است و برای مدت طولانی در معرض آفتاب بودن کافی نیست. این روغن معمولاً ترکیبی از مواد مرطوب‌کننده و ویتامین‌های مفید برای پوست است که علاوه بر کمک به برنزه شدن، پوست را نرم و لطیف نگه می‌دارد.

قیمت اصلی تومان1.750.000 بود.قیمت فعلی تومان1.490.000 است.

محصولات مشابه