خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » ادو پرفیوم لطافه مدل القیم سیلور Lattafa Al Qiam Silver حجم 100 میلی‌لیتر
عطر ادکلن لطافه اجود Lattafa Ajwad حجم 60 میل
عطر ادکلن لطافه اجود Lattafa Ajwad حجم 60 میل قیمت اصلی تومان1.890.000 بود.قیمت فعلی تومان1.690.000 است.
بازگشت به محصولات
عطر ادکلن قائد طلایی برند لطافه Qaaed Lattafa حجم 100 میل
عطر ادکلن قائد طلایی برند لطافه Qaaed Lattafa حجم 100 میل قیمت اصلی تومان1.650.000 بود.قیمت فعلی تومان1.450.000 است.

ادو پرفیوم لطافه مدل القیم سیلور Lattafa Al Qiam Silver حجم 100 میلی‌لیتر

با رایحه گرم و تند، به بازار عرضه شده است. این ادکلن دارای ساختار رایحه‌ای مرکباتی و چوبی است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. از آثار مثبت انتخاب این عطر می‌توان به رایحه‌های خالص و اصیل، ماندگاری بالا و پخش بوی قوی، جذابیت و خوشبویی بی‌نظیر، و همچنین تسهیل در تامین آن اشاره کرد. بدون شک، القیم سیلور Al Qiam Silver یکی از محصولات محبوب و پرفروش در دسته‌ی ادکلن‌های خاص با رایحه‌های عربی در بازار است. از جمله ویژگی‌های برجسته‌ای که این ادکلن را تازه‌تر می‌کند، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده بالاست که باعث می‌شود اطرافیان نیز از این عطر لذت ببرند. اگر به دنبال یک تجربه‌ی عطری استثنایی هستید، ادکلن القیم سیلور Al Qiam Silver می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. از ترکیب منحصر به فرد رایحه‌ها و تاثیرگذاری بالا آن می‌توان بهره‌برداری‌های بسیاری داشت.این ادکلن مشابه ادکلن بولگاری تایگر bvlgari tygar می باشد.

قیمت اصلی تومان1.900.000 بود.قیمت فعلی تومان1.650.000 است.

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ادو پرفیوم لطافه مدل القیم سیلور Lattafa Al Qiam Silver حجم 100 میلی‌لیتر

عطر مردانه القیم سیلور Al Qiam Silver از برند لطافه پراید Lattafa، با رایحه گرم و تند، به بازار عرضه شده است. این ادکلن دارای ساختار رایحه‌ای مرکباتی و چوبی است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. از آثار مثبت انتخاب این عطر می‌توان به رایحه‌های خالص و اصیل، ماندگاری بالا و پخش بوی قوی، جذابیت و خوشبویی بی‌نظیر، و همچنین تسهیل در تامین آن اشاره کرد. بدون شک، القیم سیلور Al Qiam Silver یکی از محصولات محبوب و پرفروش در دسته‌ی ادکلن‌های خاص با رایحه‌های عربی در بازار است. از جمله ویژگی‌های برجسته‌ای که این ادکلن را تازه‌تر می‌کند، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده بالاست که باعث می‌شود اطرافیان نیز از این عطر لذت ببرند. اگر به دنبال یک تجربه‌ی عطری استثنایی هستید، ادکلن القیم سیلور Al Qiam Silver می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. از ترکیب منحصر به فرد رایحه‌ها و تاثیرگذاری بالا آن می‌توان بهره‌برداری‌های بسیاری داشت.این ادکلن مشابه ادکلن بولگاری تایگر bvlgari tygar می باشد.

Al Qayim Silver Eau de Parfum 100ml1

در این عطر، تجربه‌ای جذاب و منحصربه‌فرد از جذابیت رایحه‌های مختلف برای شما به ارمغان می‌آید. از لحظه‌ی اولیه‌ی اسپری عطر، شما با گریپ‌فروت منعطف و تازه، به‌طور غیرقابل انکاری در میان رایحه‌ها غرق خواهید شد. این ترکیب متفاوت از زنجبیل، انرژی و تازگی را به‌طور همزمان ارائه می‌دهد، تا یک تعادل دلپذیر در این نت آغازین ایجاد شود. در نت میانی، عناصر جذاب‌تری به ترکیب اضافه می‌شوند. آمبروکسان با رایحه‌ای گرم و معتدل، همراه با چوب صندل که عمق و اصالتی به عطر می‌بخشد، ترکیبی منحصربه‌فرد را شکل می‌دهند. این نت میانی، به‌طور غیرمنتظره‌ای هماهنگی بین رایحه‌ها را نشان می‌دهد و تجربه‌ای دلچسب و متفاوت را به شما ارائه می‌کند. نهایتاً، در نت پایانی، مشک با گرمای خود و وتیور با عمق خاص خود، عطر را به نتیجه‌ای ختم می‌کنند که حس طراوت و گرما را در کنار هم به شما منتقل می‌کند. این ترکیب نهایی از رایحه‌ها، با پایداری و ماندگاری متفاوت، تجربه‌ای اشتیاق‌انگیز و فراموش‌نشدنی را برای شما خلق می‌کند.

IMG 20240704 WA0003

ادو پرفیوم لطافه مدل القیم سیلور Lattafa Al Qiam Silver حجم 100 میلی‌لیتر

ادو پرفیوم لطافه مدل القیم سیلور Lattafa Al Qiam Silver حجم 100 میلی‌لیتر

اجزای رایحه
نت آغازین: گریپ فروت، زنجبیل
نت میانی: آمبروکسان، چوب صندل
نت پایانی: مشک، وتیور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادو پرفیوم لطافه مدل القیم سیلور Lattafa Al Qiam Silver حجم 100 میلی‌لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

چسب مژه مصنوعی دان مدل Plus 7 مقدار 7 گرم

قیمت اصلی تومان125.000 بود.قیمت فعلی تومان79.000 است.
یکی از محصولات محبوب و با کیفیت برای چسباندن مژه‌های مصنوعی است. این چسب در بسته‌بندی 7 گرمی عرضه می‌شود و به دلیل فرمولاسیون خاص خود، برای استفاده طولانی مدت مناسب است.

ماشین اصلاح وینسنت VINCENT مدل HC3521

قیمت اصلی تومان1.890.000 بود.قیمت فعلی تومان1.499.000 است.
یک دستگاه محبوب برای اصلاح موهای سر و صورت است که ویژگی‌ها و مشخصات فنی قابل توجهی دارد.

روغن مو لایتنس مدل آرگان حجم 100 میلی لیتر

روغن آرگان لایتنس حاوی 95 درصد روغن آرگان طبیعی در ترکیبات خود است. که باعث نرمی و لطافت بافت مو شده و ساقه مو را تقویت می کند.

ماشین اصلاح مو وینسنت مدل HC7424

قیمت اصلی تومان2.800.000 بود.قیمت فعلی تومان1.999.000 است.
یکی از دستگاه‌های باکیفیت و قدرتمند برای اصلاح موهای سر، صورت و بدن است. این مدل با طراحی مدرن و ویژگی‌های پیشرفته خود، مناسب برای افرادی است که به دنبال یک ماشین اصلاح قابل اطمینان و کارآمد برای استفاده خانگی و حرفه‌ای هستند.

ادکلن دی کی ان وای بی دلیشس سبز DKNY Be Delicious حجم 100میل

عطر ادکلن دی کی ان وای بی دلیشس-سبز-DKNY Be Delicious که توسط Maurice Roucel خلق شد ، محصولی سرشار از انرژی ، لطافت و تازگی همچنین سمبلی از بانویی جسور و در عین حال جذاب می باشد . این عطر که مخصوص خانم هایی زیبا و فریبنده خلق شده است با رایحه ای خنک و شیرین از سیب سبز ، خیار و گرپ فوروت و گل هایی نظیر مریم ، رز ، سوسن و بنفشه انتخاب مناسبی برای روزهای گرم تابستانی می باشد.

اسپری خوشبو کننده بدن اسکلاره حجم 200 میلی لیتر

اسپری خوشبو کننده بدن اسکلاره حجم 200 میلی لیتر

قیمت اصلی تومان1.900.000 بود.قیمت فعلی تومان1.650.000 است.

محصولات مشابه