خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » عطر ادکلن لطافه اجود Lattafa Ajwad حجم 60 میل
عطر ادکلن افکشن لاو لطافه پراید Lattafa Pride Affection Love حجم 100 میل
عطر ادکلن افکشن لاو لطافه پراید Lattafa Pride Affection Love حجم 100 میل قیمت اصلی تومان1.950.000 بود.قیمت فعلی تومان1.790.000 است.
بازگشت به محصولات
ادو پرفیوم لطافه مدل القیم سیلور Lattafa Al Qiam Silver حجم 100 میلی‌لیتر
ادو پرفیوم لطافه مدل القیم سیلور Lattafa Al Qiam Silver حجم 100 میلی‌لیتر قیمت اصلی تومان1.900.000 بود.قیمت فعلی تومان1.650.000 است.

عطر ادکلن لطافه اجود Lattafa Ajwad حجم 60 میل

قیمت اصلی تومان1.890.000 بود.قیمت فعلی تومان1.690.000 است.

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

عطر ادکلن لطافه اجود Lattafa Ajwad حجم 60 میل

عطر ادکلن لطافه اجود، هنگامی که درب ادکلن اجود باز می‌شود، نت‌های آغازین شامل رایحه‌های میوه‌ای به شما خوش‌آمد می‌گویند. این ترکیب از نت‌ها حسی از تازگی و انرژی را به ادکلن می‌بخشند که با شما تا طول روز خواهد بود. در نت میانی ادکلن، رایحه‌های یاسمن و گل سرخ همراه با نت‌های گلها ترکیب شده‌اند تا حسی دلنشین و شیرین به ادکلن بدهند.

attafa ajwad 720

این نت‌ها با هم ترکیبی بین لطافت و جذابیت را به ادکلن اضافه می‌کنند و به شما احساسی از رویایی بودن می‌بخشند.پ نت‌های پایانی ادکلن اجود شامل رایحه‌های سدر، کهربا، مشک و وانیل هستند که به ادکلن حسی چوبی، دلنشین و دوام بخش می‌دهند. این نت‌ها باعث می‌شوند ادکلن به مرور زمان همچنان ماندگاری داشته باشد و به شما احساسی از گرما و عمق می‌بخشند.

(رایحه) :
رایحه اولیه: نت های میوه ای
رایحه میانی: یاس، رز
رایحه پایه: وانیل، مشک، سدر، کهربا

 

عطر ادکلن لطافه اجود Lattafa Ajwad حجم 60 میل

عطر ادکلن لطافه اجود Lattafa Ajwad حجم 60 میل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن لطافه اجود Lattafa Ajwad حجم 60 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

عطر ادکلن اکلت لانوین Eclat Lanvin

قیمت اصلی تومان33.000 بود.قیمت فعلی تومان23.000 است.
نکته:مقدار تعداد همان گرم و سی سی در سفارش میباشد.عدد یک 1 به معنای 1 گرم و یک سی سی میباشد.برای سفارش 1شیشه 5سی سی(گرم) لطفا عدد 5 را در باکس روبرو قرار دهید (که به معنای 5 سی سی و یا 5گرم میباشد)شیشه به صورت رندم برای شما انتخاب میشود و در صورت تقاضا برای شیشه مورد نظر لطفا عکس ظرف و شیشه خود را برای ما ارسال بفرمایید.عطر «اکلت دی آرپج» در گروه عطرهای میوه‌ای و گل‌فام قرار می‌گیرد و با هدف جان‌بخشی دوباره به عطر افسانه‌ای «آرپج» با آن ذات موسیقی‌گونه‌اش خلق شده است. پس در این عطر هم با آمیزه‌ای ظریف، شکننده و آسمانی رویارو خواهیم بود. نت‌های اولیه «اکلت دی آرپج» از رایحه یاس بنفش و لیموترش سیسیلی جان گرفته‌اند تا ما را به اولین روزهای بهاری ببرند. در نت‌های میانی هم انگار به تابستان نزدیک می‌شویم؛ ‌آنجا که گل‌ها در شکوفایی کامل نمایان می‌شوند و عطرها با شدت و غلظت زیادی ما را احاطه می‌کنند.

تراش دوقلو Cosmetic

قیمت اصلی تومان50.000 بود.قیمت فعلی تومان35.000 است.
تراش دوقلو Cosmetic تراش دوقلو Cosmetic

افتر شیو ژیلت مدل REVITALIZING SEA MIST حجم 100 میلی لیتر

تسکین‌دهنده: فرمولاسیون این افتر شیو به گونه‌ای است که پوست را پس از اصلاح تسکین داده و از ایجاد سوزش و التهاب جلوگیری می‌کند.رایحه‌ای ماندگار: رایحه‌ی دلنشین و خنک این افتر شیو تا مدت‌ها روی پوست باقی می‌ماند و حس تازگی را در طول روز حفظ می‌کند.مناسب برای انواع پوست این محصول برای انواع پوست‌ها مناسب است و به خوبی جذب می‌شود، بدون اینکه اثری از چربی یا چسبندگی روی پوست باقی بگذارد.

اسپری ضد تعریق زنانه نیوآ مدل پرل اند بیوتی Pearl And Beauty حجم 150 میل

قیمت اصلی تومان275.000 بود.قیمت فعلی تومان194.500 است.
می توان روز را با اعتماد به نفس شروع کرد و تمام روز دغدغه ای بابت بوی نامطبوع ناشی از عرق نداشت. برای جلوگیری از پخش بوی نامناسب می توان از محصولاتی بهره برد که علاوه بر کنترل تعریق، بوی خوشی را در تمام طول روز ایجاد نماید، از جمله آن می توان به اسپری پودری ضد تعریق زنانه نیوا مدل Pearl & Beauty از سری محصولات با کیفیت برند خوش نام نیوآ اشاره نمود.

برس گرد پروفشنال ریز سایز19

قیمت اصلی تومان350.000 بود.قیمت فعلی تومان330.000 است.
مواد با کیفیت بالا: برس‌ حرفه‌ای سافیکس از مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند. بدنه از پلاستیک مقاوم است و دندانه‌ها از نایلون، موی طبیعی یا ترکیبی از هر دو.سطح سرامیکی یا تورمالین: بسیاری از برس‌های حرفه‌ای دارای سطح سرامیکی یا تورمالین هستند که به توزیع یکنواخت حرارت کمک می‌کند و از آسیب به موها جلوگیری می‌کند.

آب پاش آرایشگاهی

از جمله وسایل مورد نیاز و ضروری برای هر آرایشگر چه آرایشگر زنانه و چه آرایشگر مردانه می باشد. آبپاش ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به ویژگی هر کدام اشاره خواهد شد.آبپاش ها علی رقم اینکه ظاهری شبیه بهم دارند اما قیمت هایی متفاوت دارند. تفاوت اصلی در قیمت آبپاش ها تعیین کننده می باشد اول سری آبپاش دوم بدنه آبپاش می باشد.

قیمت اصلی تومان1.890.000 بود.قیمت فعلی تومان1.690.000 است.

محصولات مشابه