خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » آب پاش آرایشگاهی
بازگشت به محصولات
عطر ادکلن افکشن لاو لطافه پراید Lattafa Pride Affection Love حجم 100 میل
عطر ادکلن افکشن لاو لطافه پراید Lattafa Pride Affection Love حجم 100 میل قیمت اصلی تومان1.950.000 بود.قیمت فعلی تومان1.790.000 است.

آب پاش آرایشگاهی

از جمله وسایل مورد نیاز و ضروری برای هر آرایشگر چه آرایشگر زنانه و چه آرایشگر مردانه می باشد. آبپاش ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به ویژگی هر کدام اشاره خواهد شد.

آبپاش ها علی رقم اینکه ظاهری شبیه بهم دارند اما قیمت هایی متفاوت دارند. تفاوت اصلی در قیمت آبپاش ها تعیین کننده می باشد اول سری آبپاش دوم بدنه آبپاش می باشد.

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

آب پاش آرایشگاهی

انواع آب پاش های آرایشگری و سالنی

آب پاش آرایشگاهی از جمله وسایل مورد نیاز و ضروری برای هر آرایشگر چه آرایشگر زنانه و چه آرایشگر مردانه می باشد. آبپاش ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به ویژگی هر کدام اشاره خواهد شد.

آبپاش ها علی رقم اینکه ظاهری شبیه بهم دارند اما قیمت هایی متفاوت دارند. تفاوت اصلی در قیمت آبپاش ها تعیین کننده می باشد اول سری آبپاش دوم بدنه آبپاش می باشد.

سری آب پاش
مهمترین قسمت هر آبپاش جنس و کیفیت سری آبپاش می باشد. در امر آرایشگری پاشش خوب آب به صورت پودری ( تبدیل آب به ذرات ریز ریز ) و با زاویه و پرتاب مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد.

در بعضی از آبپاش ها در سری آبپاش یک انژکتوری به کار گرفته شده که کمک شایانی به پاشش آب به صورت پودری می کند که این آبپاش ها معمولا در بازار معروف به آب پاش انژکتوری می باشند.

هرچه ذرات آب به تعداد بیشتری باشد عمل آرایشگری به راحتی و سهولت بیشتری بدون ریزش آب اضافه روی سر و گردن مشتری انجام می شود در نتیجه رضایت و نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

بدنه آب پاش
مورد دیگری که در قیمت و کیفیت آب پاش آرایشگاهی و آرایشگری تاثیر دارد بحث کیفیت بدنه آن و نوع پلاستیک استفاده و همچنین ایرانی یا خارجی بودن آن است.

جنس بدنه امری است که تشخیص آن راحت و قابل دسترس بودن برای همگان نیست. البته تجربه نشان داده آبپاش های خارجی از جنس بدنه مقاوم تری نسبت آب پاش ایرانی دارند.

آبپاش امکان افتادن از دست یا از روی میز وجود دارد پس انتخاب پلاستیک از نوع جنسی که نرم تر و منعطف تر می باشد می تواند کمک زیادی به انتخاب صحیح شما کند.

آب پاش آرایشگاهی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آب پاش آرایشگاهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

ادکلن لالیک مشکی انکر نویر Lalique Encre Noire حجم 100 میل

لالیک مشکی یا چوبی مناسب آقایان جوانی است که به سمت اهداف خود پیش می‌روند و طعم شیرین پیروزی را می‌چشند. این عطر بویی مرموز، عمیق و غیرعادی داشته و برای مردان مدرن و امروزی بهترین انتخاب است. آقایان جوانی که عقاید و سلیقه‌ی خاصی دارند، طرفداران اصلی این عطر هستند. وقتی این لالیک محبوب و معروف را روی پوست و یا محل نبض خود اسپری کنید، بوی چوب سرو شما را به خلسه‌ای عمیق خواهد برد.

ادکلن مونت بلنک لجند Mont Blanc Legend حجم 100 میل

با اولین اسپری مونت بلنک لجند بوی اسطوخودوس، آناناس و نارنج به‌سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌شود. شادی و سرزندگی عجیبی که از این مخلوط سه‌گانه می‌گیرید، به اطرافیان شما هم منتقل می‌شود. پس از کمی آرام‌آرام، بوی گل رز و شمعدانی، سیب، خزه و میوه‌های خشک جایگزین نت‌های قبلی می‌شود. این عناصر خنکی و شیرینی مطلوبی ایجاد می‌کنند. با گذشت زمانی از اسپری، رایحه‌های دانه‌ی تونکا و چوب صندل برای ماندگاری بیشتر لجند روی محل نبض یا لباس شما وارد عمل می‌شوند.

ادکلن دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense حجم 100میل

رایحه گرم و گیرای آن فراخور آقایان شیک پوش و سخت پسند بوده که شیرینی نهایی عطر، بسیار محرک و جذب کننده است.نمای شیشه آن همچون Dior Homme بوده و رنگ مایع آن کمی تیره تر است. عطری بی نظیر برای فصل های سرد سال از جمله پاییز و زمستان.

عطر ادکلن بای کیلیان آنجلز شیر 100 میل فرگرانس Fragrance

قیمت اصلی تومان880.000 بود.قیمت فعلی تومان750.000 است.
بای کیلیان آنجلز شیر اورجینال عطر Angels' Share By Kilian عطری است کهربا وانیلی زنانه و مردانه. که در سال 2020 عرضه شد. سازنده اصلی این عطر Benoist Lapouza است.نت اولیه کنیاک و نت میانی دارچین و تونکا است. لوبیا و بلوط؛ نت های پایه پرالین، وانیل و چوب صندل هستند.

ادکلن دیور هیپنوتیک پویزن Dior Hypnotic Poison حجم 100میل

دکلن هیپنوتیک پویزن نسخه جدید دیگری از این محصول با نام هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم توسط برند دیور معرفی شد.عطرساز مشهور François Demachy طراحی و فرمولاسیون این عطر را انجام داده است. هیپنوتیک پویزن با بوی شیرین و گرمش برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. بوی وانیل یکی از مشخصات اصلی این ادو پرفیوم 100 میلی‌لیتری به‌حساب می‌آید. وقتی به بطری این عطر نگاه کنید، اولین چیزی‌که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، سیاهی دور بطری است.

ماشین اصلاح مو وینسنت مدل HC7425

قیمت اصلی تومان2.750.000 بود.قیمت فعلی تومان2.390.000 است.
یک دستگاه حرفه‌ای و باکیفیت برای اصلاح موی سر، صورت و بدن است. این مدل با ویژگی‌های فنی و طراحی خاص خود، گزینه‌ای مناسب برای استفاده خانگی و نیمه‌حرفه‌ای است و عملکرد بالایی را برای کوتاه کردن موهای ضخیم و نازک ارائه می‌دهد.