وازلین narmin نرمین ۹۰ گرمی

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

وازلین narmin نرمین ۹۰ گرمی

وازلین نرمین به عنوان یک محافظ پوست عمل می‌کند و به پوست کمک می‌کند تا رطوبت خود را حفظ کند. وازلین نرمین یک محصول آرایشی است که قابل استفاده برای مراقبت از پوست صورت، دست‌ها، پاها و سایر نواحی بدن میباشد. همچنین، وازلین نرمین می‌تواند در بهبود و تسکین مواردی مانند خشکی، ترک‌ها، سوختگی‌های سطحی، لکه‌های خشکی و آفتاب سوختگی مفید باشد.

IMG 20240630 165724 554

وازلین چیست؟
وازلین یک نوع ژل شبه خالص پترولیوم است که برای مرطوب کردن و محافظت از پوست استفاده می‌شود. نام تجاری وازلین متعلق به شرکت Vaseline بوده و به طور گسترده در سراسر جهان شناخته شده است. این محصول از مواد نفتی تولید می‌شود و به عنوان یک مرطوب کننده قوی عمل می‌کند. وازلین معمولاً به صورت یک ژل شفاف و بی‌رنگ در دسترس است.

وازلین narmin نرمین ۹۰ گرمی

وازلین narmin نرمین ۹۰ گرمی

وازلین به دلیل ایجاد لایه محافظ بر روی پوست، می‌تواند در جلوگیری از تبخیر رطوبت و حفظ ترطیب پوست مؤثر باشد. این محصول همچنین می‌تواند در برخی موارد به عنوان یک بسته‌بندی محافظ برای زخم‌های سطحی و بریدگی‌ها استفاده شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وازلین narmin نرمین ۹۰ گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

بند انداز کویین مدل HR025

قیمت اصلی تومان1.450.000 بود.قیمت فعلی تومان1.190.000 است.
بند انداز کویین مدل HR025 یک دستگاه برقی مخصوص اصلاح صورت و بدن است که به طور خاص برای برداشتن موهای زائد با استفاده از نخ طراحی شده است. این دستگاه به کمک یک موتور برقی نخ را به سرعت حرکت می‌دهد تا موهای زائد را با دقت و بدون نیاز به تلاش زیاد از بین ببرد.

مام ژله ای مردانه مدل Fresh Blast حجم 113گرم رایت گارد

قیمت اصلی تومان320.000 بود.قیمت فعلی تومان239.000 است.
مام ژله ای مردانه مدل Fresh Blast به کاهش بوی بد تعریق، خوشبو شدن پوست، طراوت و شادابی بیشتر بدن کمک می‌کند. این محصول رایحه‌ای دلپذیر دارد و موجب ایجاد حساسیت پوستی نمی‌شود.

عطر ادکلن اورجینال کلینیک هپی مردانه CLINIQUE Happy for Men

این عطر با رایحه‌ای خنک، مرکباتی و نشاط‌آور، گزینه‌ای عالی برای مردانی است که به دنبال یک عطر تازه و سرزنده برای استفاده روزمره هستند. کلینیک هپی مردانه در گروه بویایی مرکباتی معطر قرار دارد و رایحه‌ای سبک و شاداب ارائه می‌دهد که حس نشاط و انرژی مثبت را به ارمغان می‌آورد. 

ادکلن آمواج اینترلود مردانه AMOUAGE Interlude حجم 100 میل

ترکیبات آن شامل ترنج ، فلفل ، توت ، عنبر ، چرم ، نعناع هندی و چوب صندل میباشد . شیشه بسیار زیبای این عطر با تزئینات مجلل ، شکوه این عطر را به رخ همگان می کشاند . از با دوام ترین عطرهایی که تا به حال دیده شده است . از رایحه ای بسیار گرم و شیرین برخوردار میباشد . نت ابتدایی این عطر بویی تلخ ، دودی و چرمی میباشد .

عطر ادکلن اگزریوس Xeryus Rouge

قیمت اصلی تومان25.000 بود.قیمت فعلی تومان22.000 است.
زریوس - اگزریوس (برگرفته از نام یک خدای باستانی یونان) در ادیشن رژ کاملا حالتی ژرف و هوس‌انگیز دارد. این محصول درواقع اولین عطر شرقی و مردانه کمپانی جیونچی است. نت‌های اولیه خنک و سبز هستند و از روایح کاکتوس، کامکوات و ترخون سرچشمه می‌گیرند و سرشت گرم نت‌های میانی هم براساس روایح سدر، فلفل قرمز شیرین و شمعدانیان آفریقایی ساخته شده‌اند که لایه‌ای ادویه‌ای و ظرافتی گرمابخش به آمیزه «زریوس رژ» اضافه کرده‌اند.

رنگ مو مدیا Media حجم 100 میل

رنگ مو مدیا Media حجم 100 میل فروشگاه اینترنتی واکارانا عرضه کننده انواع رنگ مو و اکسیدان پودر دکلره با