خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » رژ لب مدادی آی کلاس I’CLASS
ضدآفتاب جوان کننده پرایم (PRIME) مدل SPF50 مدل INVISIBLE ANTI-AGING
ضدآفتاب جوان کننده پرایم (PRIME) مدل SPF50 مدل INVISIBLE ANTI-AGING قیمت اصلی تومان259.000 بود.قیمت فعلی تومان195.000 است.
بازگشت به محصولات
محلول شستشوی لنز اپتی فری مدل اکسپرس Express حجم 120 میلی لیتر
محلول شستشوی لنز اپتی فری مدل اکسپرس Express حجم 120 میلی لیتر قیمت اصلی تومان245.000 بود.قیمت فعلی تومان179.000 است.

رژ لب مدادی آی کلاس I’CLASS

قیمت اصلی تومان27.000 بود.قیمت فعلی تومان22.000 است.

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

رژ لب مدادی آی کلاس I’CLASS

یکی از نکات اصلی زیبایی چهره داشتن لب‌هایی سالم، بدون ترک و خشکی است. رژ لب یکی از پرکاربردترین ملزومات آرایشی است که با تغییر رنگ و حالت لب، زیبایی را برای چهره شما به ارمغان می‌آورد. رژ لب مایع، رژ لب مدادی و رژ لب جامد از انواع رژ لب های موجود در بازار است که در دو مدل مات یا براق عرضه می‌شود. مزیت رژلب مدادی نسبت به سایر رژ ها در نرم بودن و راحت کشیده شدن روی لب می‌باشد. در انتخاب رژلب باید ساختار و رنگ آن را به دقت بررسی کرد تا علاوه بر سلامت لب‌ها، بافتی سبک و لطیف روی لب ایجاد کند و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها جلوگیری کند. رژلب مدادی آی کلاس با بافتی نرم و سبک و ماندگاری بالا جلوه ای خاص به لب‌های شما می‌بخشد. در ادامه به بررسی بیشتر رژ لب مدادی آی کلاس می‌پردازیم.

رژ لب های برند I Class از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با بافت نرم و لطیفی که روی لب ایجاد می‌کنند جلوه ی زیبایی را به لب‌های شما می‌بخشند. رژلب مدادی I Class دارای تنوع رنگی بالایی است که انتخاب را برای شما آسان می‌کند. کیفیت رژ لب مدادی I Class به گونه‌ایست که مدت زمان زیادی روی لب می‌ماند و باعث خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها نمی‌شود و نمایی زیبا به لب های شما می‌دهد.

مشخصات رژ مدادی آی کلاس
رژ مدادی آی کلاس دارای 24 رنگ متنوع و جذاب است و بافت آن به صورتی است که روی لب جلوه ای مات ایجاد می‌کند. مغز رژلب مدادی I Class نرم بوده و به راحتی روی لب کشیده می‌شود. رژ لب مدادی آی کلاس ضد آب بوده و ماندگاری بالایی دارد. از سایر ویژگی‌های رژ لب مدادی آی کلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بدون تست حیوانی
حاوی عصاره آلوئه‌ورا و مولتی ویتامین
تنوع رنگی بالا و کاربردی
ضدآب
بافت نرم و نمای مات
ماندگاری و پیگمنت بالا

خرید و قیمت استند 144 عددی رژ لب مدادی ICLASS132 خرید و قیمت استند 144 عددی رژ لب مدادی ICLASS خرید و قیمت استند 144 عددی رژ لب مدادی ICLASS11 IMG 20240630 165916 870

رژ لب مدادی آی کلاس I'CLASS رژ لب مدادی I Class رژ لب های برند I Class اورجینال بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با بافت نرم و لطیفی که روی لب ایجاد می‌کنند جلوه ی زیبایی را به لب‌های شما می‌بخشند. رژلب مدادی I Class دارای تنوع رنگی بالایی است که انتخاب را برای شما آسان می‌کند. کیفیت رژ لب مدادی I Class به گونه‌ایست که مدت زمان زیادی روی لب می‌ماند و باعث خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها نمی‌شود و نمایی زیبا به لب های شما می‌دهد. مشخصات رژ مدادی آی کلاس رژ مدادی آی کلاس دارای 24 رنگ متنوع و جذاب است و بافت آن به صورتی است که روی لب جلوه ای مات ایجاد می‌کند. مغز رژلب مدادی I Class نرم بوده و به راحتی روی لب کشیده می‌شود. رژ لب مدادی آی کلاس ضد آب بوده و ماندگاری بالایی دارد. از سایر ویژگی‌های رژ لب مدادی آی کلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: بدون تست حیوانی حاوی عصاره آلوئه‌ورا و مولتی ویتامین تنوع رنگی بالا و کاربردی ضدآب بافت نرم و نمای مات ماندگاری و پیگمنت بالا قیمت مناسب و مقرون به صرفه

رژ لب مدادی آی کلاس I’CLASS

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژ لب مدادی آی کلاس I’CLASS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

ادکلن ۲۱۲ سک سی زنانه Carolina Herrera 212 s…y حجم 100میل

عطر ۲۱۲ سک سی زنانه محصولی از برند کارولینا هررا که در سال 2005 توسط آلبرتو موریلاس طراحی و روانه ی بازار شد . رایحه ی آن همانند نسخه ی مردانه ی این برند ، بسیار جذاب و فریبنده است . رایحه ی این عطر از فرآورده های شیرین و فانتزی ساخته شده که بدین صورت ، آنرا به عطری شیرین و گرم و بسیار جذاب بدل نموده است . در نت ابتدایی فلفل صورتی ، ترنج و نارنگی ، در نت میانی رایحه ی گل های معطر ، روناسیان ، شمعدانی و پشمک و در نت پایانی ، مشک و چوب صندل سفید و وانیل را در این ساختار میبینیم.

عطر ادکلن آمواج اینترلود Amouage Interlude

قیمت اصلی تومان17.900.000 بود.قیمت فعلی تومان1.800.000 است.
ماندگاری:بسیار عالیپخش بو: عالیتضمین کیفیت از فروشگاه اینترنتی واکارانابا ترکیبی غنی و پیچیده از نت‌های مختلف شناخته می‌شود. این عطر با رایحه‌ای دودی و تند آغاز می‌شود که به تدریج به نت‌های گرم‌تر و شیرین‌تر می‌رسد. بوی عود و کهربا در قلب این عطر احساس می‌شود که همراه با بخور و چرم، یک تجربه بویایی قوی و ماندگار را ایجاد می‌کند.

ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون Paco Rabanne Lady Million حجم 80میل

بطری آن طلایی رنگ و لوکس بوده که توسط طراح بزرگ Duchaufour Lawrance طراحی شده است و شبیه یک الماس تراشیده شده است. روی در بطری این عطر اغواگر، نام لیدی میلیون با خطی خوش حک شده و خودنمایی می‌کند. این شیشه به‌راحتی در دست جا شده و آماده‌ی اسپری‌کردن می‌شود. مایع درون بطری به رنگ طلایی است. این محصول از لحاظ سبک رایحه ، گرمی و شیرینی گل ها به Burberry London و Gucci Guilty نزدیک می باشد . رایحه ی آبنباتی و شیرین آن که تا حدی به تلخی نیز می زند خاص و دوست داشتنی بوده و برای مصرف در ملاقات های مهم و یا میهمانی های شبانه در فصل پاییز بهترین انتخاب است.

ماشین اصلاح مو وینسنت مدل HC7424

قیمت اصلی تومان2.800.000 بود.قیمت فعلی تومان1.999.000 است.
یکی از دستگاه‌های باکیفیت و قدرتمند برای اصلاح موهای سر، صورت و بدن است. این مدل با طراحی مدرن و ویژگی‌های پیشرفته خود، مناسب برای افرادی است که به دنبال یک ماشین اصلاح قابل اطمینان و کارآمد برای استفاده خانگی و حرفه‌ای هستند.

لنز چشم فرشلوک رنگ آبی Blue

قیمت اصلی تومان250.000 بود.قیمت فعلی تومان179.900 است.
در ساختار این لنزها 55 درصد آب استفاده شده که برای سازگاری با ساختار لنز و سهولت در استفاده از آن مناسب است. این محصولات با انحنای داخلی 8.6 میلیمتر به بازار عرضه شدند و قطر آنها هم 14.5 میلی متر است. ضمن اینکه ضخامت مرکز آنها 0.08 میلی متر است. مناسب برای افرادی است که می خواهند رنگ طبیعی چشم خود را تغییر دهند.دارای تکنولوژی منحصر به فرد مناسب برای افرادی که برای تنوع و زیبایی چشم ها از لنزهای رنگی استفاده می کنند و توجه همگان را به طرف نگاه خود جلب کنند.

قیمت اصلی تومان27.000 بود.قیمت فعلی تومان22.000 است.