کرم موبر بدن لوندر Lavender Body Depilatory سی گل

کرم موبر بدن سی گل حاوی اسطوخودوس جهت تسکین التهابات، ضد عفونی کردن پوست و افزایش نرمی و رطوبت پوست است و گل همیشه بخار نیز در این محصول در رفع التهابات، جهت رفع خشکی و ترمیم و بازسازی پوست موثر است.همچنین، آلانتوئین موجود در کرم موبر بدن سی گل به ترمیم و بازسازی پوست کمک کرده و بیزابولول نیز برطرف کننده التهاب و ضد عفونی کننده پوست محسوب می شود.

قیمت اصلی تومان187.000 بود.قیمت فعلی تومان149.000 است.

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

کرم موبر بدن لوندر Lavender Body Depilatory سی گل

استفاده از کرم موبر بدن سی گل روشی مطمعن، سریع و ایمن جهت رفع موزدایی است. این محصول حاوی عصاره اسطوخودوس، گل همیشه بهار، بیزابولول و آلانتوئین است که علاوه بر رفع موهای زائد، باعث رطوبت رسانی، ترمیم و تسکین پوست پس از موزدایی می شود. موبر بدن سی گل، با بافتی کرمی، از بین برنده سریع موهای زائد بدن، با خاصیت رطوبت رسانی است و به پیشگیری از التهاب و قرمز شدن پوست کمک می کند. پس از موزدایی با کرم موبر سی گل، نرمی، لطافت و شفافیت پوست افزایش یافته و خبری از منافذ باز در محل رویش موها، موهای زیر پوستی، قرمزی و آثار به جا مانده از موزدایی با روش های دیگری مانند ژیلت و موم های گرم و سرد بر روی پوست نیست.

کرم موبر بدن سی گل حاوی اسطوخودوس جهت تسکین التهابات، ضد عفونی کردن پوست و افزایش نرمی و رطوبت پوست است و گل همیشه بخار نیز در این محصول در رفع التهابات، جهت رفع خشکی و ترمیم و بازسازی پوست موثر است.همچنین، آلانتوئین موجود در کرم موبر بدن سی گل به ترمیم و بازسازی پوست کمک کرده و بیزابولول نیز برطرف کننده التهاب و ضد عفونی کننده پوست محسوب می شود.

 

کرم موبر سی گل برای ناحیه تناسلی
از کرم موبر بدن سی گل می توان برای نواحی خارجی تناسلی نیز استفاده کرد. این محصول تنها باید به صورت موضعی مصرف شود. در صورت بروز التهاب و حساسیت مصرف محصول را متوقف نمایید و از مصرف آن در نواحی نزدیک به دهانه واژن خودداری کنید.

IMG 20240630 165816 760

 

ترکیبات اصلی موبر بدن سی گل:
• مشتقات تیوگلیکولات

• عصاره اسطوخودوس

• عصاره گل همیشه بهار

• آلانتوئین

• بیزابولول (بابونه)

 

ترکیبات کلی:
آب مقطر، مشتقات تیوگلیکولیک اسید، مینرال اویل، ایزوپروپیل میریستات، کلسیم هیدروکساید، گلیسریل مونواستئارات، امولسیفایر، ستئاریل الکل، ستئاریل گلوکزاید، عصاره اسطوخودوس، عصاره گل همیشه بهار، سدیم سیلیکات، بیزابولول، آلانتوئین، اسانس

 

تفاوت کرم موبر بدن سی گل اسطوخودوس و کرم موبر بدن آلوئه ورای سی گل:
کاربرد و نحوه استفاده از کرم موبر بدن اسطوخودوس سی گل و کرم موبر بدن آلوئه ورای سی گل مشابه با یکدیگر است. عصاره آلوئه ورا در کرم موبر آلوئه ورا، دارای خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدان و ترمیم کنندگی است و پوست های خشک و بسیار حساس نیز می توانند از آن استفاده کنند. این دو محصول دارای دو رایحه متفاوت هستند.

 

نحوه استفاده از کرم موبر بدن سی گل حاوی اسطوخودوس:
مقداری از کرم موبر بدن سی‌گل را با کاردک پلاستیکی مخصوص درون جعبه به ضخامت 1 تا 2 میلی‌متر روی پوست تمیز و خشک پخش کنید.
مدتی که برای موزدایی نیاز است بسته به نوع پوست و ضخامت تارهای مو متفاوت است. پس از 5 دقیقه کرم را با کاردک از روی سطح کوچکی از پوست بردارید. در صورتی که مو به راحتی جدا نشد، مدتی صبر کنید و دوباره عمل فوق را تکرار نمایید.
کرم را بیشتر از 10 دقیقه روی پوست نگه ندارید.
اکنون می توانید با کاردک مخصوص کرم را در جهت مخالف موها به آرامی پاک کنید.
پوست را با آب ولرم بشوئید و برای شست و شوی پوست از صابون تا حد امکان استفاده نکنید زیرا صابون ممکن است باعث خشک و شکننده شدن پوست شود.
پس از شست و شو، پوست را خشک کرده و از رطوبت رسان و یا لوسیون بدن مانند لوسیون بدن آلوئه ورا سی گل استفاده کنید.

هشدارهای مصرف:
از استفاده از کرم بر روی جوش، زخم های باز و دارای ترشح و التهابات پوستی خودداری نمایید.

از تماس محصول با چشم خودداری کنید و در صورت تماس، چشم ها را با آب ولرم بشویید.

کرم موبر بدن لوندر Lavender Body Depilatory سی گل1

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم موبر بدن لوندر Lavender Body Depilatory سی گل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

مام ژله ای مردانه مدل Fresh Blast حجم 113گرم رایت گارد

قیمت اصلی تومان320.000 بود.قیمت فعلی تومان239.000 است.
مام ژله ای مردانه مدل Fresh Blast به کاهش بوی بد تعریق، خوشبو شدن پوست، طراوت و شادابی بیشتر بدن کمک می‌کند. این محصول رایحه‌ای دلپذیر دارد و موجب ایجاد حساسیت پوستی نمی‌شود.

عطر ادکلن تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather

قیمت اصلی تومان38.000 بود.قیمت فعلی تومان33.000 است.
نکته:مقدار تعداد همان گرم و سی سی در سفارش میباشد.عدد یک 1 به معنای 1 گرم و یک سی سی میباشد.برای سفارش 1شیشه 5سی سی(گرم) لطفا عدد 5 را در باکس روبرو قرار دهید (که به معنای 5 سی سی و یا 5گرم میباشد)شیشه به صورت رندم برای شما انتخاب میشود و در صورت تقاضا برای شیشه مورد نظر لطفا عکس ظرف و شیشه خود را برای ما ارسال بفرمایید.این عطر استثنائی و بسیار منحصر به فرد دارای عطری فوق العاده خاص، شیک با پخش بوی بسیار عالی و ماندگاری بسیار طولانی که این خاصیت آن به ترکیب بسیار اختصاصی این عطر متشکل از چرم و زعفران و کندر و بخور است که رایحه ای استثنائی خود را به جهانیان معرفی کرده است.

عطر ادکلن الین Thierry Mugler Alien

قیمت اصلی تومان23.000 بود.قیمت فعلی تومان19.000 است.
نکته:مقدار تعداد همان گرم و سی سی در سفارش میباشد.عدد یک 1 به معنای 1 گرم و یک سی سی میباشد.برای سفارش 1شیشه 5سی سی(گرم) لطفا عدد 5 را در باکس روبرو قرار دهید (که به معنای 5 سی سی و یا 5گرم میباشد)شیشه به صورت رندم برای شما انتخاب میشود و در صورت تقاضا برای شیشه مورد نظر لطفا عکس ظرف و شیشه خود را برای ما ارسال بفرمایید.عطر الین موگلر با بطری بنفش پر رنگ و رایحه ای بسیار خاص متفاوت مصرف کننده ی خود را به بانویی جادویی و افسون گر تبدیل می کند . رایحه ی گل یاس و ترکیب هنرمندانه و فوق العاده ی آن با نت های چوبی و کهربا عالی و باورنکردنی بوده به طوری که هر انسانی را جذب خود می کند. رایحه اکثر این عطرها با بوی گل‌ شروع شده، شما را از میان جنگل‌ها عبور داده و به بوی گرم و محکم کهربا می‌رساند. رایحه این عطر، در مجموع متمایل به سمت گلهای سفید است. بوی گل، حس زیبای شادی و آرامش را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

عطر ادکلن کاپیتان بلکCaptain Black

قیمت اصلی تومان20.000 بود.قیمت فعلی تومان19.000 است.
عطر مردانه کاپتان بلک رویالسکی یکی از ادو تویلت های مشهور و پرطرفدار از برند آمریکایی Captain Black می باشد. این عطر دارای طبعی گرم بوده و ساختار رایحه آن از نوع چوبی، ادویه ای و خاک و زمین می باشد. به محض اسپری این ادوتویلت روی نبض خود متوجه هجوم نت قوی توتون ویژه این برند خواهید شد. رایحه ای گرم، شیرین و قوی که شما را سرمست خود می سازد. نت بعدی با عطر گیاهان معطر و برخاسته از طبیعت، تا مدتها در کنار شما باقی خواهد ماند .

کلاه مش و رنگ مو آبی

قیمت اصلی تومان69.000 بود.قیمت فعلی تومان39.000 است.
کلاه مش آبی خانم هایی که میخواهند موهایشان را به صورت سوزنی مش کنند نیاز به استفاده از کلاه مخصوص مش دارند که این محصول به دلیل خاصیت ژله ای که دارد برای انجام این کار بسیار مناسب می باشد . جنس ژله ای این کلاه مانع از آسیب دیدن و پاره شدن کلاه می گردد و از پوست سر شما محافظت میکند.

عطر ادکلن لالیک لامور Lalique L’amour

قیمت اصلی تومان29.000 بود.قیمت فعلی تومان27.000 است.
نکته:مقدار تعداد همان گرم و سی سی در سفارش میباشد.عدد یک 1 به معنای 1 گرم و یک سی سی میباشد.برای سفارش 1شیشه 5سی سی(گرم) لطفا عدد 5 را در باکس روبرو قرار دهید (که به معنای 5 سی سی و یا 5گرم میباشد)شیشه به صورت رندم برای شما انتخاب میشود و در صورت تقاضا برای شیشه مورد نظر لطفا عکس ظرف و شیشه خود را برای ما ارسال بفرمایید.طراوت رایحه ترنج در چارچوب مفهومی عاشقانه این عطر جای می‌گیرد و به ظرافت لطیف رایحه رز و بهارنارنج پیوند می‌خورد. نت‌های میانی هم این عطر را به‌واسطه انبوهی از رایحه‌‌های گل‌های سفید (گل مریم، گاردنیا و یاس) بسیار غنی می‌سازند. گرمی و خشکی چوب سدر و لطافت چوب صندل هم به‌خوبی با رایحه‌های مشک‌فام در نت‌های پایه آمیخته شده‌اند.

قیمت اصلی تومان187.000 بود.قیمت فعلی تومان149.000 است.