خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » اسپری ضد تعریق مردانه نیوا Fresh Kick فرش کیک Nivea حجم 150 میل

اسپری ضد تعریق مردانه نیوا Fresh Kick فرش کیک Nivea حجم 150 میل

اسپری ضد تعریق مردانه 48 ساعته نیوآ‌ مدل FRESH KICK حجم 150 میل به عنوان یک اسپری ضد تعریق از قدرت بالایی برخودار است. فرمولاسیون این اسپری در نوع خود بی نظیر است و رایحه بسیار خوبی منتشر می کند. اسپری ضد تعریق مردانه 48 ساعته نیوآ‌ مدل FRESH KICK حاوی عصاره کاکتوس است که سبب ایجاد حس تازگی، طراوت و شادابی در پوست شما می شود.

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

اسپری ضد تعریق مردانه نیوا Fresh Kick فرش کیک Nivea حجم 150 میل

 

اسپری ضد تعریق مردانه نیوا Fresh Kick فرش کیک Nivea حجم 150 میل

اسپری ضد تعریق مردانه نیوا Fresh Kick فرش کیک Nivea حجم 150 میل

456

تعریق زیاد بدن ناشی از فعالیت های زیاد و سنگین یا هوای بسیار گرم می تواند برای برخی از افراد آزار دهنده باشد و بوی نامطبوع آن باعث رنجش دیگران شود. از این رو به این دست از افراد توصیه می شود تا از محصولات بهداشتی که از تعریق زیاد جلوگیری می کنند استفاده نمایند. اسپری ضد تعریق را می توان از جمله محصولات ارائه شده دانست که امروزه در برندهای گوناگون در بازار یافت می شود. اسپری ضد تعریق مردانه 48 ساعته نیوآ‌ مدل FRESH KICK حجم 150 میل به عنوان یک اسپری ضد تعریق از قدرت بالایی برخودار است. فرمولاسیون این اسپری در نوع خود بی نظیر است و رایحه بسیار خوبی منتشر می کند. اسپری ضد تعریق مردانه 48 ساعته نیوآ‌ مدل FRESH KICK حاوی عصاره کاکتوس است که سبب ایجاد حس تازگی، طراوت و شادابی در پوست شما می شود. این اسپری آنتی باکتریال است و باکتری های مولد بوی بد تعریق را از میان می برد و رایحه ملایمی دارد. نمک های ویژه ای که در ساخت این محصول استفاده شده سبب بسته شدن منافذ و مجاری غده های تعریق خواهد شد و اینگونه از تعریق شما جلوگیری می شود.

ویژگی های محصول
آنتی باکتریال و بدون ایجاد حساسیت و آلرژی
بدون برجای گذاشتن اثر لکه و سفیدک بر روی لباس حتی لباس های مشکی و تیره
کنترل تعریق و جلوگیری از بوی نامطبوع ناشی از تعریق
دارای رایحه دلپذیر
ضد تعریق با ماندگاری بالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری ضد تعریق مردانه نیوا Fresh Kick فرش کیک Nivea حجم 150 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

برس گرد اکستنشن سایز 45

قیمت اصلی تومان690.000 بود.قیمت فعلی تومان590.000 است.
برس گرد اکستنشن سایز 45 برس گرد اکستنشن سایز 45 برس گرد اکستنشن سایز 45

عطر ادکلن مونت بلنک لجند Mont Blanc Legend

قیمت اصلی تومان25.000 بود.قیمت فعلی تومان23.000 است.
نکته:مقدار تعداد همان گرم و سی سی در سفارش میباشد.عدد یک 1 به معنای 1 گرم و یک سی سی میباشد.برای سفارش 1شیشه 5سی سی(گرم) لطفا عدد 5 را در باکس روبرو قرار دهید (که به معنای 5 سی سی و یا 5گرم میباشد)شیشه به صورت رندم برای شما انتخاب میشود و در صورت تقاضا برای شیشه مورد نظر لطفا عکس ظرف و شیشه خود را برای ما ارسال بفرمایید.محصول سال 2011 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام اولیویه پسکاکس ساخته شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار دلنشین و معتدل آن می باشد و در دسته عطر های معطر فوژه قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، اسطوخودوس ، به لیمو، آناناس ، رز ، کومارین ، خزه درخت بلوط ، شمعدانی ، سیب سرخ ، خشکبار ، دانه تونکا ، چوب صندل سفید اشاره کرد.

کرم موبر بدن لوندر Lavender Body Depilatory سی گل

قیمت اصلی تومان187.000 بود.قیمت فعلی تومان149.000 است.
کرم موبر بدن سی گل حاوی اسطوخودوس جهت تسکین التهابات، ضد عفونی کردن پوست و افزایش نرمی و رطوبت پوست است و گل همیشه بخار نیز در این محصول در رفع التهابات، جهت رفع خشکی و ترمیم و بازسازی پوست موثر است.همچنین، آلانتوئین موجود در کرم موبر بدن سی گل به ترمیم و بازسازی پوست کمک کرده و بیزابولول نیز برطرف کننده التهاب و ضد عفونی کننده پوست محسوب می شود.

ادکلن آزارو پورهوم Azzaro pour Homme حجم 100 میل

عطر ادکلن آزارو پورهوم-Azzaro pour Homme توسط شخصی به نام Gerard Anthony در سال 1978 با رایحه ای گرم ، تلخ و ماندگاری بالا برای مصرف در میهمانی های شبانه در شب های سرد زمستانی خلق شد . این عطر که یکی از قدیمی ترین محصولات کمپانی آزارو می باشد حسی سرشار از فریبندگی ، جذابیت و دلربایی را با خود به همراه دارد.

اتو مو انرژی مکس

اتو مو انرژی مکس اتو مو انرژی مکس با کیفیت بالا اتو مو انرژی مکس

ادکلن کازاموراتی زرجف لیرا Xerjoff Casamorati Lira حجم 100 میل

از برند قدیمی سلطنتی و سرشناس و مطرح کاساموراتی زرژاف در سال 2011 با عنوان عطری گلی شرقی ، پای به عرصه ی محصولات عطر و ادکلن در جهان نهاد . نت ابتدایی رایحه ی این محصول از عناصری همچون اسطوخودوس ، پرتقال خونی و ترنج تشکیل شدهه است و در نت میانی و در قلب این رایحه شاهد حضور عناصری همچون دارچین ، گل یاس و شیرین بیان خواهیم بود و اما در نت اصلی و در پایه این عطر از عناصریی همچون وانیل ، مشک و کارامل بهره برده که با توجه به حضور پر رنگ کارامل پایه ی اصلی رایحه ی این عطر بر مبنای حضور پر قدرت آن طراحی شده است .

محصولات مشابه