خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » اسپری بچه گانه مایا Maya
بازگشت به محصولات
ادکلن استندی بچه مایا Maya
ادکلن استندی بچه مایا Maya قیمت اصلی تومان135.000 بود.قیمت فعلی تومان99.000 است.

اسپری بچه گانه مایا Maya

اسپری بدن مایاکر با رایحه ای خاص و ماندگار همراه با فرمولاسیون مخصوص کودکان، طراوت و شادابی را در طول روز برای کودکان به ارمغان می آورد. این اسپری ها با استفاده از به روزترین اسانس های دنیا و با ماندگاری بالا حس تازگی و شادابی را برای دلبندانتان فراهم می سازند .

قیمت اصلی تومان145.000 بود.قیمت فعلی تومان99.000 است.

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

اسپری بچه گانه مایا Maya

۲۰۲۴۰۵۰۶ ۱۴۱۰۲۸ ۲۰۲۴۰۵۰۶ ۱۴۱۰۱۷

اسپری بدن مایاکر با رایحه ای خاص و ماندگار همراه با فرمولاسیون مخصوص کودکان، طراوت و شادابی را در طول روز برای کودکان به ارمغان می آورد. این اسپری ها با استفاده از به روزترین اسانس های دنیا و با ماندگاری بالا حس تازگی و شادابی را برای دلبندانتان فراهم می سازند . اسپری بدن کودک مایا با حجم 70 میل و شش رایحه مختلف در طرح های کارتونی متعدد ، تهیه و در اختیار شما قرار می گیرد .

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری بچه گانه مایا Maya”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

رنگ مو آلبورا ALBURA حجم 100 میل

رنگ مو آلبورا ALBURA حجم 100 میل     فروشگاه اینترنتی واکارانا عرضه کننده انواع رنگ مو و اکسیدان پودر

کرم ضد چروک دور چشم سی گل سری Agepro حجم 20 میل

قیمت اصلی تومان185.000 بود.قیمت فعلی تومان169.000 است.
کرم دور چشم سی گل با فرمولاسیون تخصصی خود موجب کاهش چین و چروک های سطحی دور چشم، سیاهی و پف ناحیه اطراف چشم می شود. اثرات جوانسازی کرم دور چشم سی گل برای پوست اطراف چشم بسیار قابل توجه ااست.دور چشم سی گل حاوی ویتامین A، C و E بوده و با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی از آسیب به پوست ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری می کند؛ این امر در به تعویق انداختن روند پیری پوست نیز موثر است. به علاوه خواص روشن کنندگی کرم دور چشم سی گل به رفع کبودی دور چشم نیز کمک می کند.

عطر ادکلن لالیک بلک Encre Noire Lalique Black

قیمت اصلی تومان29.000 بود.قیمت فعلی تومان27.000 است.
نکته:مقدار تعداد همان گرم و سی سی در سفارش میباشد.عدد یک 1 به معنای 1 گرم و یک سی سی میباشد.برای سفارش 1شیشه 5سی سی(گرم) لطفا عدد 5 را در باکس روبرو قرار دهید (که به معنای 5 سی سی و یا 5گرم میباشد)شیشه به صورت رندم برای شما انتخاب میشود و در صورت تقاضا برای شیشه مورد نظر لطفا عکس ظرف و شیشه خود را برای ما ارسال بفرمایید.عطری است که برای ستایش از چوب‌های خوش‌بو خلق شده است. نت‌های اولیه چوبی و طراوت‌بخش این عطر به‌صورت کاملا طبیعی از رایحه آروماتیک سرو گرفته شده‌اند. نت‌های میانی هیجان‌انگیز هم به‌واسطه ترکیب سحرآمیزی از رایحه‌های خس‌خس، شراب بوربن و خس‌خس هائیتی خلق شده‌اند و پس از آمیختگی با رایحه‌های گرم و فراگیر چوب کشمیر و مشک در نت‌های پایه، این عطر را به سطح والایی از اثربخشی رسانده‌اند.

ادکلن هی وود مردانه قهوه ای He Wood حجم 100میل

عطر ادکلن هی وود مردانه-قهوه ای-He Wood، توسط شخصی به نام Daphne Bugey با رایحه ای تند ، تلخ و چوبی مخصوص فصل بهار روانه ی بازار گردید . این عطر رایحه ای از جنگل ، طبیعت و چشم اندازهای طبیعی را دارد و بسیار خاص ، سنگین ، قوی و فوق العاده می باشد . روی شیشه‌ی شفاف He Wood نام آن را که با رنگ سیاه چاپ شده، به‌خوبی می‌توانید ببینید. مایع بی‌رنگ درون بطری، از روی شیشه‌ی آن به‌وضوح دیده می‌شود.

ادکلن لالیک لامور Lalique L’Amour حجم 100میل

در مسیر بویایی خود از عناصری همچون عصاره ی گل بهار نارنج ، ترنج و رز در نت اولیه و در ادامه ی راه با روناسیان ، یاسمن و گل مریم در نت میانی و در نهایت از مشک ، چوب صندل سفید و سدر استفاده کرده و این رایحه ی روح بخش و نوازشگر را طراحی نموده است . این محصول مناسب بانوان در رده ی سنی 30 تا 40 سال بوده و به سبب بوی شیرین و ملایمی که دارد ، توصیه میگردد که در روزهای گرم سال استفاده شود . هدف از تولید رایحه ی این محصول که با نام عزت ابدی نام گذاری شده ، ایجاد حس سربلندی و ابدی بودن شخصیت کسانی است که از این رایحه استفاده می کنند.

عطر ادکلن زنانه پاکو رابان پیور ایکس اس فراگرنس ورد پیور ایکس فور وومن (Fragrance Pure X For Women)

قیمت اصلی تومان790.000 بود.قیمت فعلی تومان545.000 است.
عطر ادکلن زنانه پاکو رابان پیور ایکس اس فرگرنس ورد پیور ایکس فور وومن (Fragrance World Pure X For Women) حجم 100 میل رایحه : معتدل ، شیرین و کمی تلخ و ملایم . این محصول نمونه شرکتی ادکلن پاکو رابان پیور ایکس اس زنانه اورجینال Paco Rabanne Pure XS For Her می باشد. ساختار رایحه : وانیل ، شیرین ، چوبی ، نارگیل ، پودری ، یلانگ یلانگ ، لاکتونیک ، مشک ، میوه ای ، شکوفه پرتقال

قیمت اصلی تومان145.000 بود.قیمت فعلی تومان99.000 است.