روغن مو لایتنس مدل آرگان حجم 100 میلی لیتر

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

روغن مو لایتنس مدل آرگان حجم 100 میلی لیتر

روغن آرگان لایتنس حاوی 95 درصد روغن آرگان طبیعی در ترکیبات خود است. که باعث نرمی و لطافت بافت مو شده و ساقه مو را تقویت می کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن مو لایتنس مدل آرگان حجم 100 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

تیغ و ژیلت Lord لرد

تیغ یدک لرد مدل Super محصولی مناسب برای حفظ و رعایت بهداشت بدن است. از دیرباز تیغ‌های اصلاح کاربردهای مختلفی برای از بین بردن موهای بدن داشتند؛ از این تیغ‌ها برای تراشیدن سر و اصلاح موهای زائد استفاده می‌شد؛ این ابزار امروزه هم دقیقا همین کاربرد را دارند. بنابراین برای مصارف شخصی و بهداشتی می‌توان هنگام استحمام آن را مصرف کرد.

ادکلن ۲۱۲ وی آی پی مردانه Carolina Herrera 212 VIP Men حجم 100میل

طراحی و فرمولاسیون این عطر را دو نفر از عطرسازهای مشهور دنیا با نام‌های «Emilie (Beveirre) Coppermann» و «Lucas Seiuzac» انجام داده‌اند. مردی که از این عطر استفاده می‌کند، بسیار جذاب‌تر و کاریزماتیک‌تر به نظر می‌رسد. چهره‌ی مشهوری که در کمپین تبلیغاتی این عطر نقش پررنگی ایفا کرده «Jon Kortajarena» نام دارد. بطری این عطر خیلی ساده طراحی شده است. روی بطری فلزی 212 وی آی پی، نام این عطر به‌صورت افقی حک شده و خودنمایی می‌کند. این بطری زیبا بسیار خوش‌دست بوده و به‌راحتی می‌توانید آن را در جیب یا کیف‌دستی خود نگه‌دارید. در بطری هم مثل بدنه از جنس فلز بوده و درخشش آن از فاصله‌های نه‌چندان نزدیک، توجه شما را به خودش جلب می‌کند.

پنکک کویین Queen

قیمت اصلی تومان199.000 بود.قیمت فعلی تومان187.000 است.
با بهره مندی از متریال هایی خاص، پوشانندگی فوق العاده را برای پوست فراهم می آورد. از مهمترین محصولات این برند پنکیک و کرم پودر آن می‌ باشند که کاور بالایی برای پوشانندگی دارند.

عطر ادکلن کارتیر پاشا Cartier Pasha

قیمت اصلی تومان25.000 بود.قیمت فعلی تومان22.000 است.
عطر پاشا شما را به لذت بردن از عطری مردانه فرامی‌خواند که آرامش و ظرافت را در کنار مردانگی مقاومت‌ناپذیری قرار می‌دهد. پاشا طراوت آروماتیک و جذابی دارد که به‌واسطه بطری زیبایش جذاب‌تر می‌شود. بطری این عطر از قلم معروف کارتیر الهام می‌گیرد و درپوش فلزی آن هم توسط سه حلقه کارتیر احاطه شده است.

عطر ادکلن فراگرنس ورد د کاستا بلو دیزایر Fragrance World De costa Bleu Desire

قیمت اصلی تومان750.000 بود.قیمت فعلی تومان564.000 است.
عطر شرکتی اقتصادی فراگرنس ورد د کاستا بلو دیزایر Fragrance World De costa Bleu Desire مشابه عطر دانهیل دیزایر بلو Dunhill Desire Blue است.عطر دانهیل آبی دیزایر بلو Dunhill Desire Blue، عطری است میوه ای و شیرین با حسی شور و دریایی در پس زمینه و شیرینی نسبتا زیادی از مشک و کمی تلخی و حس چوبی از رایحه دانه های تونکا. رایحه عطر با حسی شاداب و خنک و در عین حال شیرین و کمی شور و دریایی بهمراه رایحه کاملا مشهود میوه ای خصوصا میوه لیچی آغاز میشود. در ادامه رایحه شیرین دانهیل آبی به خاطر افزایش دز مشک قوت گرفته و کمی نیز تم گلی به خود میگیرد. در قسمت پایه عطر با حفظ همان ترکیب کمی چوبی و تلخ می شود.

فیس براش

تومان115.000
فیس براش دستی دو از موی نرم و سیلیکون ساخته شده، از کیفیت خوبی برخوردار است و به پاکسازی عمیق پوست و منافذ آن کمک می‌کند. این فیس براش به صورت دستی قابل استفاده است و سر مویی آن تراکم بالایی دارد و نمی‌ریزد. با استفاده از سر سیلیکونی تمام ذرات و ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها، از پوست پاک می‌شود و محصولات آرایشی را کاملا از منافذ پوست پاک می‌کند.