خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » عطر ادکلن آمواج اینترلود Amouage Interlude
بلک اکستریم Trussardi Black Extreme
عطر ادکلن جوپ قرمز JOOP HOMME قیمت اصلی تومان20.000 بود.قیمت فعلی تومان15.000 است.
بازگشت به محصولات
بلک اکستریم Trussardi Black Extreme
عطر ادکلن کالکشن اسکاداEscada قیمت اصلی تومان20.000 بود.قیمت فعلی تومان15.000 است.

عطر ادکلن آمواج اینترلود Amouage Interlude

اینترلوده از رایحه‌ای گرم و شیرین برخوردار است و یک تلخی آن را همراهی می‌کند.

کریستفور چانگ درباره این عطر می‌گوید: «من آنچه را می‌بینم و احساس می‌کنم، در قالب عطرها به تفسیر درمی‌آورم. تمام هرج‌ومرج و بی‌نظمی اجتماعی و طبیعی که امروزه ما را احاطه کرده، ترجمه‌پذیر به سطحی صمیمی‌تر و درک‌شدنی‌تر است. لحظات میان‌پرده‌ای (اینترلودی) بازتابی هستند از تمامی آزمایش‌ها و رنج‌هایی که ما برای رسیدن به رضایت و موفقیت شخصی پشت سر می‌گذاریم».

قیمت اصلی تومان35.000 بود.قیمت فعلی تومان33.000 است.

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

آمواج اینترلود Amouage Interlude

اینترلوده از رایحه‌ای گرم و شیرین برخوردار است و یک تلخی آن را همراهی می‌کند.

کریستفور چانگ درباره این عطر می‌گوید: «من آنچه را می‌بینم و احساس می‌کنم، در قالب عطرها به تفسیر درمی‌آورم. تمام هرج‌ومرج و بی‌نظمی اجتماعی و طبیعی که امروزه ما را احاطه کرده، ترجمه‌پذیر به سطحی صمیمی‌تر و درک‌شدنی‌تر است. لحظات میان‌پرده‌ای (اینترلودی) بازتابی هستند از تمامی آزمایش‌ها و رنج‌هایی که ما برای رسیدن به رضایت و موفقیت شخصی پشت سر می‌گذاریم». او درباره استفاده از ترکیبات مختلف هم می‌گوید: «آمواج به‌خاطر توانایی خاصش در بازآفرینی و ابداع دوباره عطرهای آشنا و معمولی شهرت بالایی دارد. صمغ کندر و صمغ درختچه مر به‌طور سنتی روایحی منسوب به ساحت‌های روحانی و دینی هستند، اما این روایح به شیوه‌ای نوین بازسازی و بازطراحی شده‌اند تا حسی امروزی و درعین‌حال پیچیده خلق کنند».

آمواج اینترلود مردانه از عطرهای چوبی و ادویه‌ای آمواج است که در نت‌های آغازین با ترنج، پونه کوهی و عصاره فلفل قرمز شیرین سرشته می‌شود. این نت‌ها فواصل انتقالی آمیزه را طولانی‌تر می‌کنند و با نت‌های آروماتیک برگرفته از کهربا، صمغ کندر، اوپوپوناکس، گل آفتابی و صمغ درختچه مر به سطحی تضادآفرین می‌رسند. نت‌های جاودانه چرم، عود، نعناع هندی و چوب صندل هم در لایه پایانی توانسته‌اند جلوه‌هایی عمیق، ماندگار و بافتدار را بیافرینند. آمیزه این عطر توسط پیر نگرین خلق شده است.

مناسب برای آقایان
مناسب فصل زمستان
اسانس اولیه ترنج ، فلفل ، پونه کوهی
اسانس میانی کهربا، لابدانیوم، روایح دودی، اوپوپوناکس
اسانس پایه نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چرم ، عود

آمواج اینترلود Amouage Interlude
اسانس

اسانس

لوزی2 lu

اسانس

اسانس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن آمواج اینترلود Amouage Interlude”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

جا لنزی

قیمت اصلی تومان15.000 بود.قیمت فعلی تومان10.000 است.
جا لنزی جا لنزی جا لنزی جا لنزی جا لنزی جا لنزی جا لنزی

عطر ادکلن چروتی CERRUTI 1881 Men

قیمت اصلی تومان25.000 بود.قیمت فعلی تومان22.000 است.
عطرهای مردانه چروتی دارای هارمونی بی‌نقصی با روح چروتی هستند که سنت و مدرنیته را در آمیزه‌های پیچیده‌ای کنار همدیگر قرار می‌دهند و براساس کیفیتی بی‌نظیر و مواد اولیه طبیعی ساخته می‌شوند. عطرهای چروتی مانند همین 1881 مردانه توانسته‌اند ظرافت‌های طبیعی و پیچیدگی‌های خاص را که از ویژگی‌های اصلی این برند هستند، کنار همدیگر قرار بدهند. این عطرها کاملا به میراث چروتی در خلق محصولات استادانه و ماهرانه که از سال 1881 عرضه می‌شوند، وفادار هستند و به‌نوعی پایه و اساس کمپانی چروتی محسوب می‌شوند.

عطر ادکلن لالیک بلک Encre Noire Lalique Black

قیمت اصلی تومان29.000 بود.قیمت فعلی تومان27.000 است.
عطری است که برای ستایش از چوب‌های خوش‌بو خلق شده است. نت‌های اولیه چوبی و طراوت‌بخش این عطر به‌صورت کاملا طبیعی از رایحه آروماتیک سرو گرفته شده‌اند. نت‌های میانی هیجان‌انگیز هم به‌واسطه ترکیب سحرآمیزی از رایحه‌های خس‌خس، شراب بوربن و خس‌خس هائیتی خلق شده‌اند و پس از آمیختگی با رایحه‌های گرم و فراگیر چوب کشمیر و مشک در نت‌های پایه، این عطر را به سطح والایی از اثربخشی رسانده‌اند.

عطر ادکلن تام فورد بلک ارکید Tom Ford Black Orchid

قیمت اصلی تومان21.000 بود.قیمت فعلی تومان18.000 است.
این محصول با بوی یاسمن فرانسوی آغاز میشود و در پایان طراوت و تازگی عود عربی را به همراه دارد، ماندگاری بالای این عطر سبب میشود تا بتوانیم آنرا در مجموعه کلکسیون بهترین عطرهای جهان قرار دهیم.

عطر ادکلن شنل چنس Chanel Chance

قیمت اصلی تومان23.000 بود.قیمت فعلی تومان19.000 است.
در لغت به معنای « خوشبختی » است ودر سال 2003 به بازار آمد . طرز نوشتن Chance و Chanel بسیار شبیه به هم است ، گویی که این دو به خاطر یکدیگر خلق شده اند ! این عطر ، تنها عضو خانوادة Chanel است که شیشة آن به شکل دایره است . برخلاف شیشه های قدیمی که مثل Chanel N5به شکل مستطیل بودند . البته این طراحی تصادفی نیست و دایره بودن شیشة آن نماد " چرخة شانس و خوشبختی " است .

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ زنانه Carolina Herrera CH Women

قیمت اصلی تومان25.000 بود.قیمت فعلی تومان23.000 است.
کارولینا هررا،‌ سرشتی گل‌فام با شروعی طراوت‌بخش و پایانی شرقی دارد. آمیزه سی‌اچ زنانه با نت‌های طراوت‌بخش ترنج، پرتقال، گریپ‌فروت و خربزه شروع می‌شود. نت‌های شیرین میانی هم از رز بلغاری، یاس و پرالین سرشته شده‌اند. دارچین، روایح چوبی و چرم نیز این آمیزه را کامل می‌کنند.

قیمت اصلی تومان35.000 بود.قیمت فعلی تومان33.000 است.

محصولات مشابه