برس کرم اکستنشن

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

برس کرم اکستنشن

سایز بزرگ 121000هزار تومان سایز متوسط 111000 هزار تومان

برس کرم اکستنشن

برس کرم اکستنشن

برس کرم اکستنشن

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برس کرم اکستنشن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

عطر ادکلن فراگرنس ورد آکوا پورا Fragrance world Aqua Pura

قیمت اصلی تومان950.000 بود.قیمت فعلی تومان699.000 است.
ادکلن فراگرنس ورد مدل آکوا پورا رایحه اورتو پاریسی مگامار عطری زنانه مردانه و شیک با رایحه ی خنک و تقریبا تلخ است و مشابه و نمونه شرکتی ادکلن معروف اورتو پاریسی مگاماره می باشد. این عطر در می توان در دسته بویایی معطر دریایی طبقه بندی کرد. عطر ساز با این رایحه از پرمایگی و اصالت نُت‌های دریایی بهره می‌گیرد.

ادکلن هی وود مردانه قهوه ای He Wood حجم 100میل

عطر ادکلن هی وود مردانه-قهوه ای-He Wood، توسط شخصی به نام Daphne Bugey با رایحه ای تند ، تلخ و چوبی مخصوص فصل بهار روانه ی بازار گردید . این عطر رایحه ای از جنگل ، طبیعت و چشم اندازهای طبیعی را دارد و بسیار خاص ، سنگین ، قوی و فوق العاده می باشد . روی شیشه‌ی شفاف He Wood نام آن را که با رنگ سیاه چاپ شده، به‌خوبی می‌توانید ببینید. مایع بی‌رنگ درون بطری، از روی شیشه‌ی آن به‌وضوح دیده می‌شود.

عطر ادکلن مونت بلنک لجند اینتنسMONT BLANC – Legend Intense

قیمت اصلی تومان29.000 بود.قیمت فعلی تومان27.000 است.
نخستین بار در سال 2013 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ویژگی های این عطر رایحه بسیار جذاب و طبع معتدل آن می باشد و در دسته عطر های معطر فوژه قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، آناناس ، یاس، هل ، سیب سرخ ، چوب فلفل، دانه تونکا ، کهربا، خزه درخت بلوط ، سدر اشاره کرد.

موچین ابرو آنی انبری 12 مدل اصلی

قیمت اصلی تومان99.000 بود.قیمت فعلی تومان69.000 است.
این موچین به گونه‌ای طراحی شده که استفاده از آن راحت باشد و بتوان به دقت موهای زائد را برداشت. دسته‌های آن معمولاً به شکلی هستند که در دست به خوبی جا می‌گیرند و امکان کنترل دقیق را فراهم می‌کنند.

عطر ادکلن کارولینا هررا سی اچ زنانه Carolina Herrera CH Women

قیمت اصلی تومان25.000 بود.قیمت فعلی تومان23.000 است.
نکته:مقدار تعداد همان گرم و سی سی در سفارش میباشد.عدد یک 1 به معنای 1 گرم و یک سی سی میباشد.برای سفارش 1شیشه 5سی سی(گرم) لطفا عدد 5 را در باکس روبرو قرار دهید (که به معنای 5 سی سی و یا 5گرم میباشد)شیشه به صورت رندم برای شما انتخاب میشود و در صورت تقاضا برای شیشه مورد نظر لطفا عکس ظرف و شیشه خود را برای ما ارسال بفرمایید.کارولینا هررا،‌ سرشتی گل‌فام با شروعی طراوت‌بخش و پایانی شرقی دارد. آمیزه سی‌اچ زنانه با نت‌های طراوت‌بخش ترنج، پرتقال، گریپ‌فروت و خربزه شروع می‌شود. نت‌های شیرین میانی هم از رز بلغاری، یاس و پرالین سرشته شده‌اند. دارچین، روایح چوبی و چرم نیز این آمیزه را کامل می‌کنند.

ست برس 3 عددی برس گرد نسوز بلرو سایز 44/54/64 BOLERO تکنولوژی نانو سرامیکی

قیمت اصلی تومان1.200.000 بود.قیمت فعلی تومان990.000 است.
چنین برس‌هایی برای سشوار کشیدن کاملا مناسب هستند، چرا که گرم شدن سطح سرامیکی برس می‌تواند تکمیل‌کننده گرمای سشوار گردد و حالت گرد برس نیز باعث میشود تا موها بهتر حالت بگیرند.دارا بودن سر سرامیکی به خشک شدن مو سرعت بیشتری میدهد. دسته‌ این محصول کاملا پلاستیکی است که با استفاده طولانی‌ مدت از آن دستتان خسته نخواهد شد.