چسب مژه مصنوعی دان مدل Plus 7 مقدار 7 گرم

یکی از محصولات محبوب و با کیفیت برای چسباندن مژه‌های مصنوعی است. این چسب در بسته‌بندی 7 گرمی عرضه می‌شود و به دلیل فرمولاسیون خاص خود، برای استفاده طولانی مدت مناسب است.

قیمت اصلی تومان125.000 بود.قیمت فعلی تومان79.000 است.

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

چسب مژه مصنوعی دان مدل Plus 7 مقدار 7 گرم

 

چسب مژه دان سفید

 

چسب مژه مصنوعی “دان مدل Plus 7” یکی از محصولات محبوب و با کیفیت برای چسباندن مژه‌های مصنوعی است. این چسب در بسته‌بندی 7 گرمی عرضه می‌شود و به دلیل فرمولاسیون خاص خود، برای استفاده طولانی مدت مناسب است.

ویژگی‌های اصلی:
1. قدرت چسبندگی بالا: چسب مژه دان مدل Plus 7 دارای قدرت چسبندگی بالایی است که باعث می‌شود مژه‌های مصنوعی به خوبی روی پلک‌ها بچسبند و در طول روز ثابت بمانند.
2. ماندگاری: این چسب به گونه‌ای طراحی شده که در برابر رطوبت و تعریق مقاوم باشد، بنابراین مژه‌های شما در شرایط مختلف به خوبی در جای خود باقی می‌مانند.
3. ضد حساسیت: فرمول این چسب به گونه‌ای است که برای اکثر انواع پوست‌ها مناسب بوده و حساسیت ایجاد نمی‌کند.
4. استفاده آسان: با توجه به اندازه مناسب و طراحی اپلیکاتور، استفاده از این چسب بسیار آسان و راحت است، حتی برای افرادی که تجربه زیادی در استفاده از مژه مصنوعی ندارند.

این چسب معمولاً به صورت شفاف و بی‌رنگ خشک می‌شود، بنابراین اثری از آن پس از چسباندن مژه‌ها باقی نمی‌ماند و ظاهر طبیعی‌تری به مژه‌ها می‌بخشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب مژه مصنوعی دان مدل Plus 7 مقدار 7 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

ماشین اصلاح وینسنت VINCENT مدل HC3521

قیمت اصلی تومان1.890.000 بود.قیمت فعلی تومان1.499.000 است.
یک دستگاه محبوب برای اصلاح موهای سر و صورت است که ویژگی‌ها و مشخصات فنی قابل توجهی دارد.

ادکلن دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense حجم 100میل

رایحه گرم و گیرای آن فراخور آقایان شیک پوش و سخت پسند بوده که شیرینی نهایی عطر، بسیار محرک و جذب کننده است.نمای شیشه آن همچون Dior Homme بوده و رنگ مایع آن کمی تیره تر است. عطری بی نظیر برای فصل های سرد سال از جمله پاییز و زمستان.

عطر ادکلن لطافه حیاتی Lattafa Hayaati

قیمت اصلی تومان1.575.000 بود.قیمت فعلی تومان795.000 است.
عطری مردانه زنانه و خاص با رایحه ای خنک و شیرین و کمی تلخ است و در گروه بویایی گلی میوه ای، چوبی و عودی قرار دارد. عطر عربی حیاتی مشکی با کیفیت عالی، ماندگاری و پخش بوی بالا یکی از بهترین محصولات شرکت لطافه می باشد و متناسب با سلیقه آقایان جذاب و خوش سلیقه است . ادکلن های عربی به قدری با کیفیت هستند و قیمت های فوق العاده ای دارند که نیازی به تعریف ندارند.

ضد آفتاب رنگی Prime پرایم مدل Oil Free با SPF60 مناسب پوست چرب حجم 40 میلی لیتر

قیمت اصلی تومان265.000 بود.قیمت فعلی تومان230.000 است.
ضد آفتاب کرم پودری پریم ضمن محافظت از پوست شما دربرابر اشعه‌های UVA و UVB، نمایی یکدست و مات به پوست صورت شما بخشیده و به خوبی لک‌های سطحی پوست و لک‌های ناشی از آکنه را پوشش می‌دهد. ترکیبات گیاهی موجود در این محصول به آن خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی بخشیده و ترشح چربی پوست را کنترل می‌کند. شما می‌توانید این محصول کاربردی را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی خانومی خریداری کرده و براحتی درب منزل خود دریافت کنید.

ادکلن ایو سن لورن مون پاریس YSL Mon Paris حجم 90میل

الهام گرفته از دوشنبه های پاریس بود در اواسط سال 2016 به بازار عرضه کرداین عطر بعنوان یک عطر خیره کننده ارائه شده است و نشان دهنده یک تفسیر مدرن بویایی از عشق اختصاصی و شدید است.این عطر با ترکیبی آبدار و شیرین از ترنج , توت فرنگی , تمشک و گلابی آغاز می شود .نت پایه آن تحت سلطه گل تاتوره همراه با رایحه گل صد تومانی , یاسمین چینی و سامباک و شکوفه پرتقال استامضای این عطر برگرفته از عنبر , نعناع هندی است

ادکلن ۲۱۲ مردانه Carolina Herrera 212 Men حجم 100میل

این عطر مختص مردان به روز و جوانی است که خواهان انرژی زیادی برای زندگی کردن در یک شهر بزرگ هستند . این رایحه در دسته ی گروه بویایی رایحه های جنگلی و چوبی معطر طبقه بندی میگردد . وی چوب، استرس و اضطراب را از شما دور کرده و آرامش و تعادل روحی را جایگزین آن می‌کند. از رایحه ی خنک و تلخ این محصول جهت مصارف روزانه و برای فصول گرم سال میتوانید لذت ببرید.

قیمت اصلی تومان125.000 بود.قیمت فعلی تومان79.000 است.

محصولات مشابه