شمع گوش

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

شمع گوش

شمع گوش

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمع گوش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

عطر ادکلن آنجل قرمز Angel Passion Star by Mugler

قیمت اصلی تومان27.000 بود.قیمت فعلی تومان24.000 است.
انجل پشن استار از برند تیری موگلر عطر وانیل شرقی زنانه است.ساخت انجل پشن استار در 2015 آغاز شد. نت‌های بالای آن ملون، نارگیل، پرتقال ماندرین، انگور فرنگی سیاه، یاس، ترنج و پشمک، نت‌های متوسط آن عسل، زردآلو، توت سیاه، آلو، ارکیده، هلو، یاس، گل برف ، توت قرمز و رز و نت‌های پایه آن دانه‌های تونکا، عنبر، نعنای هندی، کهربا، وانیل، شکلات و کارامل است.

موس مو حجم‌دهنده و فرکننده انلیون Enliven hair mousse ultra hold

قیمت اصلی تومان490.000 بود.قیمت فعلی تومان390.000 است.
با قدرت نگهداری بالا، به شما کمک می‌کند تا موهای خود را به شکلی زیبا و حجیم حالت دهید و فرهای خود را تقویت کنید. این محصول برای استفاده روزانه و ایجاد استایل‌های مختلف مناسب است و به دلیل فرمولاسیون سبک و بدون چسبندگی، تجربه‌ای راحت و دلپذیر از استفاده از موس مو را برای شما فراهم می‌کند.

ادکلن کارولینا هررا 212 وی آی پی رز Carolina Herrera 212 VIP Rose حجم 80میل

ترکیب آن که تعبیری از تازگی ، فریبندگی و زنانگی است ، دارای افکت های شیرینی از شامپاین و تن لطیف و تازه ی میوه در نت اولیه ، عطر خوش و دل نواز شکوفه های هلو در نت میانی (که بالاترین دوز پیچیدگی ترکیباتش این قسمت است) و در نهایت نت های تند و چوبی می باشد.

عطر ادکلن اورجینال باربری مای باربری بلاش Burberry My Burberry Blush

این عطر نسخه‌ای تازه و جذاب از مجموعه My Burberry بوده و با رایحه‌ای لطیف، گل‌دار و میوه‌ای، به طور خاص برای بانوان طراحی شده است. مای باربری بلاش تداعی‌گر بوی باغ گل‌ها در هنگام طلوع خورشید است و حس شادابی و سرزندگی را به ارمغان می‌آورد.

عطر ادکلن اورجینال بولگاری اسپلندیدا جاسمین نویر Bvlgari Splendida Jasmin Noir

قیمت اصلی تومان6.700.000 بود.قیمت فعلی تومان5.490.000 است.
این عطر با تمرکز بر رایحه یاس، برای زنانی طراحی شده که به دنبال رایحه‌ای گرم، گلی و کمی مرموز هستند. Jasmin Noir که به معنای "یاس سیاه" است، ترکیبی از ظرافت، زنانگی و قدرت را به نمایش می‌گذارد.

ادکلن ۲۱۲ سک سی زنانه Carolina Herrera 212 s…y حجم 100میل

عطر ۲۱۲ سک سی زنانه محصولی از برند کارولینا هررا که در سال 2005 توسط آلبرتو موریلاس طراحی و روانه ی بازار شد . رایحه ی آن همانند نسخه ی مردانه ی این برند ، بسیار جذاب و فریبنده است . رایحه ی این عطر از فرآورده های شیرین و فانتزی ساخته شده که بدین صورت ، آنرا به عطری شیرین و گرم و بسیار جذاب بدل نموده است . در نت ابتدایی فلفل صورتی ، ترنج و نارنگی ، در نت میانی رایحه ی گل های معطر ، روناسیان ، شمعدانی و پشمک و در نت پایانی ، مشک و چوب صندل سفید و وانیل را در این ساختار میبینیم.