عطر ادکلن اورجیال آزارو سیلور بلک Azzaro Silver Black

این عطر به دلیل ترکیب خاص رایحه‌های چوبی، مرکباتی و ادویه‌ای، جذابیت و قدرت خاصی به شخصیت مردانه می‌بخشد. Silver Black از جمله عطرهایی است که با داشتن طبع تلخ و چوبی، بیشتر برای موقعیت‌های شبانه و فصول سرد سال مناسب است. این عطر مردانه به طور کلی به عنوان یک رایحه قوی و ماندگار شناخته می‌شود که می‌تواند توجه دیگران را به خود جلب کند.

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

عطر ادکلن اورجیال آزارو سیلور بلک Azzaro Silver Black

عطر ادکلن اورجیال آزارو سیلور 1Azzaro Silver Black

عطر ادکلن آزارو سیلور بلک (Azzaro Silver Black) یک عطر مردانه جذاب از برند فرانسوی Azzaro است که در سال 2005 به بازار عرضه شد. این عطر به دلیل ترکیب خاص رایحه‌های چوبی، مرکباتی و ادویه‌ای، جذابیت و قدرت خاصی به شخصیت مردانه می‌بخشد. Silver Black از جمله عطرهایی است که با داشتن طبع تلخ و چوبی، بیشتر برای موقعیت‌های شبانه و فصول سرد سال مناسب است. این عطر مردانه به طور کلی به عنوان یک رایحه قوی و ماندگار شناخته می‌شود که می‌تواند توجه دیگران را به خود جلب کند.

مشخصات کلی عطر:
– برند: Azzaro
– سال تولید: 2005
– گروه بویایی: چوبی، معطر
– غلظت: ادو تویلت (EDT)

نت‌های بویایی:
– نت‌های اولیه: لیمو، سیب، ترنج، رازیانه
– نت‌های میانی: تخم گشنیز، سرو، هل، سرو کوهی (Juniper)
– نت‌های پایه: چوب صندل، مشک، نعناع هندی (Patchouli)، خس‌خس (Vetiver)

ویژگی‌های رایحه:
– طبع: تلخ و گرم
– مناسب برای: فصول پاییز و زمستان، استفاده شبانه و مجالس رسمی
– ماندگاری: خوب
– پخش بو: متوسط تا زیاد

طراحی بطری:
بطری Azzaro Silver Black بسیار ساده و مدرن طراحی شده است. بدنه مشکی‌رنگ آن حس قدرت و جدیت را القا می‌کند و شکل مستطیلی آن به همراه طراحی مینیمال، نشان‌دهنده جذابیت و شیک بودن این عطر است.

جمع‌بندی:
آزارو سیلور بلک عطری مردانه و قوی با رایحه‌ای تلخ و چوبی است که حس اعتماد به نفس و قدرت را در آقایان تقویت می‌کند. این عطر با ترکیبی از رایحه‌های مرکباتی، ادویه‌ای و چوبی، برای شب‌های سرد و مجالس رسمی گزینه‌ای عالی به شمار می‌آید. اگر به دنبال عطری با پخش بوی مناسب و ماندگاری خوب هستید که در عین حال ظاهری شیک و مردانه داشته باشد، Azzaro Silver Black انتخاب مناسبی خواهد بود.

۲۰۲۴۰۹۱۰ ۱۳۲۷۰۳

عطر ادکلن اورجیال آزارو سیلور بلک Azzaro Silver Black

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن اورجیال آزارو سیلور بلک Azzaro Silver Black”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

ادکلن دیور هیپنوتیک پویزن Dior Hypnotic Poison حجم 100میل

دکلن هیپنوتیک پویزن نسخه جدید دیگری از این محصول با نام هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم توسط برند دیور معرفی شد.عطرساز مشهور François Demachy طراحی و فرمولاسیون این عطر را انجام داده است. هیپنوتیک پویزن با بوی شیرین و گرمش برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. بوی وانیل یکی از مشخصات اصلی این ادو پرفیوم 100 میلی‌لیتری به‌حساب می‌آید. وقتی به بطری این عطر نگاه کنید، اولین چیزی‌که توجه شما را به خودش جلب می‌کند، سیاهی دور بطری است.

ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus

قیمت اصلی تومان17.000.000 بود.قیمت فعلی تومان1.700.000 است.
ماندگاری:بسیار عالیپخش بو: عالیتضمین کیفیت از فروشگاه اینترنتی واکاراناCreed Aventus عطری است که شخصیت قوی و قدرتمند را به نمایش می‌گذارد. این عطر به عنوان نمادی از موفقیت، قدرت و اعتماد به نفس شناخته می‌شود. ترکیب رایحه‌های میوه‌ای و چوبی آن به این عطر حسی مردانه، پیچیده و در عین حال جذاب می‌بخشد.

عطر ادکلن فراگرنس ورد رنهایت FRAGRANCE WORLD RENHEIT

قیمت اصلی تومان870.000 بود.قیمت فعلی تومان690.000 است.
عطر شرکتی اقتصادی فراگرنس ورد رنهایت FRAGRANCE WORLD RENHEIT مشابه عطر دیور فارنهایت.عطر دیور فارنهایت ادوتویلت Dior Fahrenheit Eau de Toilette عطری است با رایحه خنک و تلخ. این عطر در سال 1988 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر دیور فارنهایت عطری است مردانه و اصیل.

لنز چشم فرشلوک رنگ طوسی GRAY

قیمت اصلی تومان250.000 بود.قیمت فعلی تومان179.900 است.
لنز چشم فرشلوک رنگ طوسی GRAY در ساختار این لنزها 55 درصد آب استفاده شده که برای سازگاری با ساختار لنز و سهولت در

ادکلن مرسدس بنز من Mercedes Benz Man حجم 100میل

عطر ادکلن مرسدس بنز من از رایحه ای تلخ برخوردار بوده و بیشترین نرکیباتی که در آن احساس می شوند رایحه ی اُآکموس و چوب سرو می باشند.این عطر مردانه در نُت ابتدایی با رایحه ی گلابی و مُشک گل خطمی شروع می شود ؛ سپس در نُت میانی با رایحه ی گل شمعدانی و چوب سرو ادامه می یابد و در نُت پایانی اُآکموس و چوب بلسان بنفش تکمیل کننده ی رایحه ی این عطر مردانه می باشند.

اسپری ضد تعریق مردانه نیوا Fresh Kick فرش کیک Nivea حجم 150 میل

اسپری ضد تعریق مردانه 48 ساعته نیوآ‌ مدل FRESH KICK حجم 150 میل به عنوان یک اسپری ضد تعریق از قدرت بالایی برخودار است. فرمولاسیون این اسپری در نوع خود بی نظیر است و رایحه بسیار خوبی منتشر می کند. اسپری ضد تعریق مردانه 48 ساعته نیوآ‌ مدل FRESH KICK حاوی عصاره کاکتوس است که سبب ایجاد حس تازگی، طراوت و شادابی در پوست شما می شود.

محصولات مشابه