عطر ادکلن اورجینال باربری لندن زنانه Burberry London

این عطر در سال 2006 به بازار عرضه شد و به دلیل ترکیب خاص و جذاب رایحه‌اش، برای استفاده روزانه و مجالس رسمی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. باربری لندن زنانه نمادی از استایل کلاسیک و شیک بریتانیایی است و طراحی بطری آن نیز بازتابی از این استایل با استفاده از پارچه‌ی معروف چک برند Burberry می‌باشد.

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

عطر ادکلن اورجینال باربری لندن زنانه Burberry London

عطر ادکلن اورجینال1 باربری لندن زنانه Burberry London

عطر ادکلن باربری لندن زنانه (Burberry London for Women) یکی از محصولات محبوب و کلاسیک برند انگلیسی Burberry است. این عطر در سال 2006 به بازار عرضه شد و به دلیل ترکیب خاص و جذاب رایحه‌اش، برای استفاده روزانه و مجالس رسمی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. باربری لندن زنانه نمادی از استایل کلاسیک و شیک بریتانیایی است و طراحی بطری آن نیز بازتابی از این استایل با استفاده از پارچه‌ی معروف چک برند Burberry می‌باشد.

مشخصات کلی عطر:
– برند: Burberry
– سال تولید: 2006
– گروه بویایی: گل‌دار
– عطار: Dominique Ropion
– غلظت: ادو پرفیوم (EDP)

نت‌های بویایی:
– نت‌های اولیه: گل رز، یاس، پیچ امین‌الدوله (Honeysuckle)
– نت‌های میانی: گل یاس، گل صدتومانی (Peony)، نارنگی
– نت‌های پایه: مشک، نعناع هندی (Patchouli)، چوب صندل، چوب‌های معطر

ویژگی‌های رایحه:
– طبع: گرم و شیرین
– مناسب برای: فصول پاییز و زمستان، استفاده در شب و مجالس خاص
– ماندگاری: خوب
– پخش بو: متوسط تا زیاد

طراحی بطری:
بطری این عطر طراحی ساده و شیک دارد که با پارچه معروف چهارخانه برند باربری پوشیده شده است. این طراحی خاص، نماد استایل کلاسیک انگلیسی و هویت برند باربری می‌باشد.

عطر ادکلن اورجینال باربری لندن12 زنانه Burberry London

جمع‌بندی:
باربری لندن زنانه عطر زنانه‌ای است که رایحه‌ای گرم و گل‌دار دارد و به واسطه طبع شیرین و لطیفش، برای زنان با اعتماد به نفس و شیک‌پوش مناسب است. این عطر هم برای استفاده روزمره و هم برای مجالس و مناسبت‌های خاص گزینه‌ی خوبی است و با ماندگاری مناسب و پخش بوی مطلوب، از جمله عطرهای پرطرفدار در میان طرفداران برند باربری محسوب می‌شود.

۲۰۲۴۰۹۱۰ ۱۳۲۷۰۳

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن اورجینال باربری لندن زنانه Burberry London”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

ماسک مو کراتین بدون سولفات فری فیس حجم 800 میل

ماسک مو کراتین بدون سولفات فری فیس مدل Moisturizing & Smothing حجم 800 میل، مناسب موهای آسیب دیده و کراتین شده است. این ماسک مو حاوی ۹۸% روغن آرگان و ویتامین E است؛ که موهای کدر و آسیب دیده شما را تقویت وبازسازی می‌کند و باعث درخشان شدن و شفاف شدن موها می‌شود. این ماسک مو فاقد سولفات، نمک و پروپیلن گلوتن می‌باشد.

تیغ و ژیلت Lord لرد

تیغ یدک لرد مدل Super محصولی مناسب برای حفظ و رعایت بهداشت بدن است. از دیرباز تیغ‌های اصلاح کاربردهای مختلفی برای از بین بردن موهای بدن داشتند؛ از این تیغ‌ها برای تراشیدن سر و اصلاح موهای زائد استفاده می‌شد؛ این ابزار امروزه هم دقیقا همین کاربرد را دارند. بنابراین برای مصارف شخصی و بهداشتی می‌توان هنگام استحمام آن را مصرف کرد.

برس گرد 13cm سایز 32

برس گرد 13cm سایز 32 برس گرد 13cm سایز 32 برس گرد 13cm سایز 32

ادکلن دیور ساواج Dior Sauvage حجم 100 میل

اگر به شیشه‌ی این عطر فرانسوی دقت کنید،، نام Sauvage را روی آن خواهید دید. در پایین شیشه‌ی سیاه ساواژ، نشان تجاری Dior به چشم می‌خورد. در بطری به رنگ سیاه بوده و با خود شیشه هارمونی رنگی بسیار جالبی را ایجاد کرده است. سه خط موازی که روی در بطری کارشده، این عطر را از سایر عطرها جدا می‌کند. عطر دیور ساواج نشات گرفته از نسخه ی اصلی دیور ساواج سال 1996 بوده و بعد از تجدید دو سری دیگر از این خانواده سرانجام باا ظاهری متفاوت و با رایحه ای گرم و تند تقدیم طرفداران این برند شد . در نت بویایی عطر ادکلن مردانه کریستین دیور ساواج از ریشه ی تازه خام و مواد تشکیل دهنده ی طبیعی استفاده شده است.

عطر ادکلن فرگرانس ورد ساواژ سوآو 100 میل Fragrance World Suave for men

قیمت اصلی تومان850.000 بود.قیمت فعلی تومان598.000 است.
ه‌محض اولین اسپری از ساواژ روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر را احساس خواهید کرد. فلفل سیچوان با تندی و گرمای خوبش، انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کند. نارنج که از خانواده‌ی مرکبات است، بوی شیرینی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می‌آورد. عنبر هم با عطر گرمش باعث گرم و تند شدن این ترکیب عجیب‌وغریب سه‌گانه می‌شود.

کرم پودر تیوپی گارنیر کانسیلر دار GARINEeR بی بی کرم BB

قیمت اصلی تومان185.000 بود.قیمت فعلی تومان135.000 است.
پوشش دهی صاف و یکدست این کرم BB کانسیلردار گارنیر  روزانه با فرمولاسیون گیاهی و غنی شده از رنگ‌دانه‌های معدنی و طبیعی است که باعث ایجاد پوستی صاف و یکنواخت می‌شود و همچنین در تقویت درخشش، شفاف‌سازی و زیبایی پوست صورت کمک شایانی می‌کند.

محصولات مشابه