خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » عطر ادکلن اورجینال جیوانچی بلو لیبل Givenchy Blue Label

عطر ادکلن اورجینال جیوانچی بلو لیبل Givenchy Blue Label

عطر Givenchy Blue Label یک عطر مردانه است که در سال 2004 به بازار عرضه شد و به دلیل رایحه تازه، خنک و اسپرت خود شناخته می‌شود. این عطر نسخه‌ای سبک‌تر و پرانرژی‌تر از عطر Givenchy Pour Homme است و برای استفاده روزانه و فصول گرم سال مناسب است.

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

عطر ادکلن اورجینال جیوانچی بلو لیبل Givenchy Blue Label

عطر ادکلن اورجینال 11جیوانچی بلو لیبل Givenchy Blue Label

عطر Givenchy Blue Label یک عطر مردانه است که در سال 2004 به بازار عرضه شد و به دلیل رایحه تازه، خنک و اسپرت خود شناخته می‌شود. این عطر نسخه‌ای سبک‌تر و پرانرژی‌تر از عطر Givenchy Pour Homme است و برای استفاده روزانه و فصول گرم سال مناسب است.

عطر ادکلن اورجینال جیوانچی بلو لیبل Givenchy Blue Label

ویژگی‌های عطر:
1. نت‌های ابتدایی: ترنج، گریپ‌فروت.
2. نت‌های میانی: اسطوخودوس، هل، فلفل.
3. نت‌های پایه: خس‌خس، سدر، چوب صندل.

رایحه: Blue Label با رایحه مرکباتی و چوبی خود، حس خنکی، نشاط و مردانگی را به خوبی منعکس می‌کند.

عطر ادکلن 1اورجینال جیوانچی بلو لیبل Givenchy Blue Label

طراحی بطری:
بطری این عطر به رنگ آبی با طراحی ساده و شیک است که حس تازگی و جذابیت آن را تقویت می‌کند.

ماندگاری و پخش بو:
این عطر ماندگاری متوسط و پخش بوی خوبی دارد و برای استفاده روزمره و محیط‌های غیررسمی، به خصوص در فصول بهار و تابستان، بسیار مناسب است.

Givenchy Blue Label با رایحه خنک و اسپرت خود انتخاب مناسبی برای مردانی است که به دنبال عطری تازه و پرانرژی هستند.

۲۰۲۴۰۹۱۰ ۱۳۲۷۰۰

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن اورجینال جیوانچی بلو لیبل Givenchy Blue Label”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

ضد آفتاب رنگی Prime پرایم مدل Oil Free با SPF60 مناسب پوست چرب حجم 40 میلی لیتر

قیمت اصلی تومان265.000 بود.قیمت فعلی تومان230.000 است.
ضد آفتاب کرم پودری پریم ضمن محافظت از پوست شما دربرابر اشعه‌های UVA و UVB، نمایی یکدست و مات به پوست صورت شما بخشیده و به خوبی لک‌های سطحی پوست و لک‌های ناشی از آکنه را پوشش می‌دهد. ترکیبات گیاهی موجود در این محصول به آن خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی بخشیده و ترشح چربی پوست را کنترل می‌کند. شما می‌توانید این محصول کاربردی را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی خانومی خریداری کرده و براحتی درب منزل خود دریافت کنید.

ادو پرفیوم لطافه مدل القیم سیلور Lattafa Al Qiam Silver حجم 100 میلی‌لیتر

قیمت اصلی تومان1.900.000 بود.قیمت فعلی تومان1.650.000 است.
با رایحه گرم و تند، به بازار عرضه شده است. این ادکلن دارای ساختار رایحه‌ای مرکباتی و چوبی است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. از آثار مثبت انتخاب این عطر می‌توان به رایحه‌های خالص و اصیل، ماندگاری بالا و پخش بوی قوی، جذابیت و خوشبویی بی‌نظیر، و همچنین تسهیل در تامین آن اشاره کرد. بدون شک، القیم سیلور Al Qiam Silver یکی از محصولات محبوب و پرفروش در دسته‌ی ادکلن‌های خاص با رایحه‌های عربی در بازار است. از جمله ویژگی‌های برجسته‌ای که این ادکلن را تازه‌تر می‌کند، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده بالاست که باعث می‌شود اطرافیان نیز از این عطر لذت ببرند. اگر به دنبال یک تجربه‌ی عطری استثنایی هستید، ادکلن القیم سیلور Al Qiam Silver می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. از ترکیب منحصر به فرد رایحه‌ها و تاثیرگذاری بالا آن می‌توان بهره‌برداری‌های بسیاری داشت.این ادکلن مشابه ادکلن بولگاری تایگر bvlgari tygar می باشد.

عطر ادکلن جوپ قرمز JOOP HOMME

قیمت اصلی تومان20.000 بود.قیمت فعلی تومان19.000 است.
«جوپ هوم» طوری از رایحه شکوفه پرتقال استفاده کرده است که کاملا با هوس‌انگیزی پُرحرارت رایحه دارچین سازگاری داشته باشد. رایحه کهربا هم به گونه‌ای در این عطر مورد استفاده قرار گرفته است که جاذبه‌های تنانه و جسمانی خاصی را برانگیخته کند. این عطر شرقی که ذاتش را کاریزمای مردانه می‌سازد، سرشار از مردانگی حقیقی و نابی است که برای جذب کردن زنان طراحی و ساخته شده است.

ادکلن الین موگلر زنانه Mugler Alien حجم 90میل

عطر الین موگلر با بطری بنفش پر رنگ و رایحه ای بسیار خاص متفاوت مصرف کننده ی خود را به بانویی جادویی و افسون گر تبدیل می کند . رایحه ی گل یاس و ترکیب هنرمندانه و فوق العاده ی آن با نت های چوبی و کهربا عالی و باورنکردنی بوده به طوری که هر انسانی را جذب خود می کند. رایحه اکثر این عطرها با بوی گل‌ شروع شده، شما را از میان جنگل‌ها عبور داده و به بوی گرم و محکم کهربا می‌رساند. رایحه این عطر، در مجموع متمایل به سمت گلهای سفید است. بوی گل، حس زیبای شادی و آرامش را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

فوم براش دار ویتامین سی سادور sadoer vitamin c

فوم براش شوینده ویتامین سی سادور SADOER علاوه بر شویندگی مناسبی که دارد باعث روشن شدن پوست و تحریک کلاژن سازی برای انواع پوست می شود. این فوم شستشو قدرت پاک کنندگی فوق العاده بالایی داشته و پوست صورت را به طور کامل پاکسازی می نماید.

استیک دئودورانت مدل کاپیتان Captain اولد اسپایس 50 میل

قیمت اصلی تومان249.000 بود.قیمت فعلی تومان199.000 است.
مام صابونی اولد اسپایس کاپیتان Old spice Captain Deodorant با فرمولاسیون منحصر به فرد خود جلوی عرق کردن طولانی مدت را می گیرد . و مانع بوی بد بدن می شود و مناسب برای استفاده ی آقایان می شود . این محصول با رایحه سبک و خارق العاده ، با قوی ترین بو و عرق مبارزه می کند . این محصول عطر بی وقفه ای به وجود می آورد که مانع ایجاد حساسیت و خارش در ناحیه ی زیر بغل می شود و علاوه بر این استفاده از این محصول باعث لکه دار شدن لباس نمی شود .

محصولات مشابه