خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » عطر ادکلن اورجینال جگوار کلاسیک آبی Jaguar Classic Blue
عطر ادکلن اورجینال پلی بوی میک د کاور فور هیم Playboy Make The Cover For Him
عطر ادکلن اورجینال پلی بوی میک د کاور فور هیم Playboy Make The Cover For Him قیمت اصلی تومان2.350.000 بود.قیمت فعلی تومان1.490.000 است.
بازگشت به محصولات
عطر ادکلن اورجینال جگوار اکسلنس Jaguar Excellence قیمت اصلی تومان1.700.000 بود.قیمت فعلی تومان1.095.000 است.

عطر ادکلن اورجینال جگوار کلاسیک آبی Jaguar Classic Blue

یک محصول از برند مشهور جگوار است که با رایحه‌ای خنک و آرامش‌بخش طراحی شده و بیشتر مناسب استفاده در روزهای گرم سال است. این عطر مخصوص آقایان بوده و به خاطر طراوت و تازگی‌ای که ایجاد می‌کند، انتخاب محبوبی برای استفاده روزمره، به خصوص در فصول بهار و تابستان، محسوب می‌شود.

قیمت اصلی تومان1.600.000 بود.قیمت فعلی تومان990.000 است.

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

عطر ادکلن اورجینال جگوار کلاسیک آبی Jaguar Classic Blue

عطر ادکلن اورجینال جگوار کلاسیک آبی Jaguar Classic Blue

عطر جگوار کلاسیک آبی یک محصول از برند مشهور جگوار است که با رایحه‌ای خنک و آرامش‌بخش طراحی شده و بیشتر مناسب استفاده در روزهای گرم سال است. این عطر مخصوص آقایان بوده و به خاطر طراوت و تازگی‌ای که ایجاد می‌کند، انتخاب محبوبی برای استفاده روزمره، به خصوص در فصول بهار و تابستان، محسوب می‌شود.

این عطر از گروه بویایی آروماتیک است و به دلیل ترکیبات خاص خود، حس تازگی و انرژی را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

ساختار رایحه:
– رایحه اولیه: وقتی برای اولین بار عطر را اسپری می‌کنید، رایحه‌ای از پرتقال ماندارین، ترنج و سیب سبز به مشام می‌رسد که حس شادابی و تازگی ایجاد می‌کند.
– رایحه میانی: بعد از گذشت مدتی، نت‌های میانی که شامل اسطوخودوس، پرتقال تلخ و گل شمعدانی است، بوی اصلی عطر را تشکیل می‌دهند که کمی شیرین‌تر و آرام‌تر است.
– رایحه پایه: در پایان، بوی پایه این عطر که شامل چوب صندل، مشک و دانه تونکا است، یک حس چوبی و کمی گرم ایجاد می‌کند که دوام و ماندگاری خوبی دارد.

این عطر در شیشه‌ای با طراحی کلاسیک و شیک عرضه می‌شود که به رنگ آبی است و نمایانگر خنکی و طراوت رایحه آن است. جگوار کلاسیک آبی ماندگاری متوسطی دارد و پخش بوی آن نیز در حدی است که برای استفاده روزانه کاملاً مناسب باشد.

اگر به دنبال عطری هستید که هم برای محیط‌های کاری و هم استفاده روزمره مناسب باشد و به شما حس اعتماد به نفس و سرزندگی بدهد، جگوار کلاسیک آبی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

۲۰۲۴۰۹۱۰ ۱۳۲۶۴۸

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن اورجینال جگوار کلاسیک آبی Jaguar Classic Blue”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

عطر ادکلن لطافه ماهر لگاسی نقره ای Lattafa Maahir Legacy

قیمت اصلی تومان2.200.000 بود.قیمت فعلی تومان1.495.000 است.
لطافه ماهر میراث از رایحه ای خنک و تند بر خور دار است. و همچنین مانند دو ماهر قبلی این ادکلن نیز از پخش بوی عالی بر خور دار است. حتما تا به حال به این پی برده اید که ادکلن های خنک ماندگاری نسبتا کمتری دارند. ولی این ادکلن خنک که مشابه ادکلن افسانه بلو چنل هست فوق العاده ماندگاری دارد.

عطر ادکلن 212 منهتن کارولینا هررا Carolina Herrera

قیمت اصلی تومان29.000 بود.قیمت فعلی تومان27.000 است.
نکته:مقدار تعداد همان گرم و سی سی در سفارش میباشد.عدد یک 1 به معنای 1 گرم و یک سی سی میباشد.برای سفارش 1شیشه 5سی سی(گرم) لطفا عدد 5 را در باکس روبرو قرار دهید (که به معنای 5 سی سی و یا 5گرم میباشد)شیشه به صورت رندم برای شما انتخاب میشود و در صورت تقاضا برای شیشه مورد نظر لطفا عکس ظرف و شیشه خود را برای ما ارسال بفرمایید.سویه‌های انرژی‌بخش و باطراوت ترکیبات سبز را در مقابل گرمای هوس‌انگیز روایح ادویه‌ای در قلب فلفلی این عطر قرار می‌دهد. جلوه‌های گرم چوب گایاک و چوب صندل هم شخصیت مردانه‌ این عطر را در نت‌های پایه برجسته‌تر کرده‌اند.

واکس حالت دهنده موی لندر LANDER وزن 198 گرم

واکس مو لندر یک محصول آرایشی و زیبایی است که اغلب آقایان از آن استفاده می کنند و این محصول تقویت کننده قوی مو می باشد که علاوه بر خاصیت حالت دهندگی و زیبایی و براق کردن موها , باعث شفاف شدن مو می شود و موها را مثل ابریشم نرم می کند.

عطر ادکلن لالیک لامور Lalique L’amour

قیمت اصلی تومان29.000 بود.قیمت فعلی تومان27.000 است.
نکته:مقدار تعداد همان گرم و سی سی در سفارش میباشد.عدد یک 1 به معنای 1 گرم و یک سی سی میباشد.برای سفارش 1شیشه 5سی سی(گرم) لطفا عدد 5 را در باکس روبرو قرار دهید (که به معنای 5 سی سی و یا 5گرم میباشد)شیشه به صورت رندم برای شما انتخاب میشود و در صورت تقاضا برای شیشه مورد نظر لطفا عکس ظرف و شیشه خود را برای ما ارسال بفرمایید.طراوت رایحه ترنج در چارچوب مفهومی عاشقانه این عطر جای می‌گیرد و به ظرافت لطیف رایحه رز و بهارنارنج پیوند می‌خورد. نت‌های میانی هم این عطر را به‌واسطه انبوهی از رایحه‌‌های گل‌های سفید (گل مریم، گاردنیا و یاس) بسیار غنی می‌سازند. گرمی و خشکی چوب سدر و لطافت چوب صندل هم به‌خوبی با رایحه‌های مشک‌فام در نت‌های پایه آمیخته شده‌اند.

اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا Rexona Men مدل Sport Cool اسپرت کول 200ml

قیمت اصلی تومان245.000 بود.قیمت فعلی تومان166.000 است.
اسپری مردانه Sport Cool به واسطه داشتن تکنولوژی موشن‌ سنس برای افراد پرتحرک و ورزشکار انتخاب خوبی محسوب می‌شود.این محصول فرمولاسیونی فاقد الکل داشته و از بروز حساسیت و تحریکات پوستی پیشگیری به عمل می‌آورد.این اسپری باعث ایجاد حس تازگی و طراوت روی پوست شده و مانع به وجود آمدن لک روی لباس‌های تیره و روشن و سفیدک روی پوست خواهد شد.

افتر شیو بالم نیوآ مدل Sensitive Cool حجم 100 میلی لیتر

قیمت اصلی تومان390.000 بود.قیمت فعلی تومان339.000 است.
این نوع افتر شیو با ترکیباتی خاص برای پوست‌های حساس ایده‌آل است و از هرگونه قرمزی و التهاب پوستی پس از مصرف جلوگیری می‌کند. وجود بابونه در افترشیو بالم نیوآ مدل Sensitive Cool به‌عنوان یکی از مهمترین گیاهان دارویی با خواصی از جمله ضدعفونی کردن پوست، رفع جوش و حساسیت‌های پوستی، ضد التهاب و ترمیم‌کننده‌ی سوختگی از مهمترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

قیمت اصلی تومان1.600.000 بود.قیمت فعلی تومان990.000 است.

محصولات مشابه