خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » افتر شیو ژیلت مدل Cool Wave حجم 100 میلی لیتر

افتر شیو ژیلت مدل Cool Wave حجم 100 میلی لیتر

احساس خنکی و طراوت این افتر شیو با فرمولاسیون ویژه‌اش، حس خنکی و تازگی را به پوست می‌بخشد و باعث تسکین سوزش و التهاب ناشی از اصلاح می‌شود.رایحه‌ای تازه و دلپذیر رایحه‌ی ملایم و خنک این افتر شیو باعث می‌شود که پوست احساس تمیزی و طراوت داشته باشد و برای مدت طولانی خوشبو باقی بماند.

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

افتر شیو ژیلت مدل Cool Wave حجم 100 میلی لیتر

افتر شیو ژیلت مدل Cool Wave حجم 100 میلی لیتر33

افتر شیو ژیلت مدل Cool Wave با حجم 100 میلی‌لیتر یکی از محصولات محبوب برای مراقبت از پوست پس از اصلاح است. ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

– احساس خنکی و طراوت: این افتر شیو با فرمولاسیون ویژه‌اش، حس خنکی و تازگی را به پوست می‌بخشد و باعث تسکین سوزش و التهاب ناشی از اصلاح می‌شود.
– رایحه‌ای تازه و دلپذیر: رایحه‌ی ملایم و خنک این افتر شیو باعث می‌شود که پوست احساس تمیزی و طراوت داشته باشد و برای مدت طولانی خوشبو باقی بماند.
– تسکین‌دهنده و آرام‌بخش: ترکیبات موجود در این محصول به آرام کردن پوست و کاهش قرمزی و سوزش بعد از اصلاح کمک می‌کند.
– مناسب برای انواع پوست: افتر شیو Cool Wave به راحتی جذب می‌شود و برای انواع پوست‌ها مناسب است، بدون اینکه احساس چربی یا سنگینی بر جای بگذارد.

افتر شیو ژیلت مدل Cool Wave حجم 100 میلی لیتر

این افتر شیو می‌تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که به دنبال تجربه‌ای خنک و آرامش‌بخش پس از اصلاح هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “افتر شیو ژیلت مدل Cool Wave حجم 100 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

ادکلن گرلن مون Guerlain Mon حجم 100میل

عطری است جذاب، زنانه و خوشبو که شروعی دلنشین از رایحه نیمه شیرین وانیل دارد و حضور اسطوخدوس در کنارش باعث ایجاد حسی گلی و دلپذیر و همزمان نیمه شاداب و گیاهی می گردد. با گذر زمان رایحه وانیل قوی تر و عطر کمی شیرین تر و گرم تر شده و حال رایحه زنبق و چوب سندل اضافه می گردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای جذاب و نیمه شیرین از وانیل می باشد که با حس گلی و کمی پودری از زنبق و اسطوخدوس و تلخی ملایمی از چوب سندل ترکیب شده است تا رایحه ای خوشبو را ایجاد کنند.

عطر ادکلن کارولینا هررا شیک زنانه فراگرنس ورد چیک قرمز (Fragrance World Carolina Herrera Chic for Women)

قیمت اصلی تومان790.000 بود.قیمت فعلی تومان563.000 است.
عطر ادکلن زنانه کارولینا هررا شیک فرگرنس ورد چیک قرمز (Fragrance World Cheek) حجم 100 میل نوع رایحه: ملایم و شیرین ، معتدل . این محصول نمونه شرکتی ادکلن کارولینا هررا شیک زنانه اورجینال Carolina Herrera Chic for Women می باشد.

ادو پرفیوم لطافه Lattafa jasoor زنانه مردانه حجم 100 میل

قیمت اصلی تومان1.900.000 بود.قیمت فعلی تومان1.399.000 است.
جسور یک عطر مرکباتی است و این، از همان شروع رایحه خود را بروز می دهد. مرکباتی بودن در سراسر رایحه پیچیده است. در این عطر روایحی استفاده شده که تماما انرژی بخش هستند.

فیس براش

تومان115.000
فیس براش دستی دو از موی نرم و سیلیکون ساخته شده، از کیفیت خوبی برخوردار است و به پاکسازی عمیق پوست و منافذ آن کمک می‌کند. این فیس براش به صورت دستی قابل استفاده است و سر مویی آن تراکم بالایی دارد و نمی‌ریزد. با استفاده از سر سیلیکونی تمام ذرات و ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها، از پوست پاک می‌شود و محصولات آرایشی را کاملا از منافذ پوست پاک می‌کند.

عطر ادکلن فراگرنس ورد اکلت لا ویولت Fragrance World ECLAT La Violette

قیمت اصلی تومان678.000 بود.قیمت فعلی تومان587.000 است.
عطر فراگرنس ورد اکلت لا ویولت در سال 2016 از برند اماراتی فراگرنس ورد به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد.این عطر زنانه در همان بدو ورود با استقبال بی نظیر مردم رو به روشد و توانست در مدت کوتاهی فروش زیادی داشته باشد . رایحه این ادو پرفیوم شباهت بسیاری با محصول مشهور برند لنوین (lanvin) یعنی Eclat d’Arpège دارد.

کرم پودر کویین Queen

قیمت اصلی تومان275.000 بود.قیمت فعلی تومان239.000 است.
کرم پودر کویین اسلاید نرم روی پوست با پوشانندگی بسیار بالا و سبک مورد توجه بسیاری از بانوان محترم قرار‌گرفته است. این کرم دارای خاصیت آبگریزی و مقاومت در برابر آب بوده و هنگامی که پوست مرطوب می‌شود مانع از نفوذ آب به پوست می‌شود.

محصولات مشابه