افتر شیو ژیلت مدل REVITALIZING SEA MIST حجم 100 میلی لیتر

تسکین‌دهنده: فرمولاسیون این افتر شیو به گونه‌ای است که پوست را پس از اصلاح تسکین داده و از ایجاد سوزش و التهاب جلوگیری می‌کند.رایحه‌ای ماندگار: رایحه‌ی دلنشین و خنک این افتر شیو تا مدت‌ها روی پوست باقی می‌ماند و حس تازگی را در طول روز حفظ می‌کند.مناسب برای انواع پوست این محصول برای انواع پوست‌ها مناسب است و به خوبی جذب می‌شود، بدون اینکه اثری از چربی یا چسبندگی روی پوست باقی بگذارد.

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

افتر شیو ژیلت مدل REVITALIZING SEA MIST حجم 100 میلی لیتر

افتر شیو ژیلت مدل REVITALIZING SEA MIST حجم 100 میلی لیتر

افتر شیو ژیلت مدل Revitalizing Sea Mist با حجم 100 میلی‌لیتر، یکی از محصولات مراقبتی محبوب از برند ژیلت است. این افتر شیو با تمرکز بر بازسازی و احیای پوست پس از اصلاح طراحی شده و ویژگی‌های زیر را دارد:

– طراوت‌بخش و احیاکننده: این محصول با رایحه‌ای الهام گرفته از نسیم دریا، حس تازگی و طراوت را به پوست منتقل می‌کند و به بازسازی پوست کمک می‌کند.
– تسکین‌دهنده: فرمولاسیون این افتر شیو به گونه‌ای است که پوست را پس از اصلاح تسکین داده و از ایجاد سوزش و التهاب جلوگیری می‌کند.
– رایحه‌ای ماندگار: رایحه‌ی دلنشین و خنک این افتر شیو تا مدت‌ها روی پوست باقی می‌ماند و حس تازگی را در طول روز حفظ می‌کند.
– مناسب برای انواع پوست: این محصول برای انواع پوست‌ها مناسب است و به خوبی جذب می‌شود، بدون اینکه اثری از چربی یا چسبندگی روی پوست باقی بگذارد.

این افتر شیو با رایحه‌ی خاص و احساس تازگی که به پوست می‌بخشد، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال طراوت و احیای پوست خود بعد از اصلاح هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “افتر شیو ژیلت مدل REVITALIZING SEA MIST حجم 100 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

اسپری بچه گانه مایا Maya

قیمت اصلی تومان145.000 بود.قیمت فعلی تومان99.000 است.
اسپری بدن مایاکر با رایحه ای خاص و ماندگار همراه با فرمولاسیون مخصوص کودکان، طراوت و شادابی را در طول روز برای کودکان به ارمغان می آورد. این اسپری ها با استفاده از به روزترین اسانس های دنیا و با ماندگاری بالا حس تازگی و شادابی را برای دلبندانتان فراهم می سازند .

عطر ادکلن اورجینال تیری موگلر ای من Thierry Mugler A*Men

این عطر که توسط عطرساز برجسته *Jacques Huclier* طراحی شده، به خاطر رایحه خاص و منحصر به فردش بسیار شناخته شده و طرفداران زیادی دارد. *A*Men* برای آقایانی طراحی شده که به دنبال عطری با شخصیت قوی و ماندگار هستند.

اسپری مردانه نیوآ مدل سیلور پروتکت Silver Protect حجم 150 میلی لیتر

قیمت اصلی تومان275.000 بود.قیمت فعلی تومان194.500 است.
مهمترین ویژگی اسپری مردانه نیوآ مدل Silver Protect ، ضد تعریق بودن آن است. اگر دقت کرده باشید روی اسپری کلمه «anti transpirant» نوشته شده است. این نشان می‌دهد که اسپری ضدباکتریال است. اگر از دسته افرادی هستید که زیاد عرق نمی‌کنید یا عرقتان بدبو نیست، می‌توانید از اسپری ساده استفاده کنید اما اگر مایلید علاوه بر خوشبویی، بهداشت بهتری هم داشته باشید یا زیاد عرق می‌کنید، بهترین گزینه برای شما اسپری مردانه نیوآ مدل Silver Protect است.

عطر ادکلن کازاموراتی زرجف مفیستو Xerjoff Casamorati Mefisto

قیمت اصلی تومان14.500.000 بود.قیمت فعلی تومان1.350.000 است.
ماندگاری:بسیار عالیپخش بو: عالیتضمین کیفیت از فروشگاه اینترنتی واکارانایک عطر لوکس و منحصر به فرد است که توسط برند ایتالیایی زرجف (Xerjoff) عرضه می‌شود. این عطر به گروه بویایی آروماتیک مرکباتی تعلق دارد و برای اولین بار در سال 2009 معرفی شد.

عطر ادکلن هوگو ورسوز Hugo Versus

قیمت اصلی تومان29.000 بود.قیمت فعلی تومان21.000 است.
اسانس خوشبو کننده هوا هوگو ورسوز Hugo Versus ترکیبی از رایحه عطرهای نامی و مشهور و پرطرفدار چون Hugo و Versus است، رایحه ای بسیار شیک و لاکچری و ادکلنی و پرشور و هیجان و بسیار خاص و لذت بخش و جذاب به شمار می رود که با بوی هیجان انگیز و استثنایی و رمانتیک خود هر دلی را مجذوب خود می کند.

اسپری شاین مو او آر اس Olive Oil

قیمت اصلی تومان490.000 بود.قیمت فعلی تومان299.000 است.
اسپری شاین مو او آر اس Olive Oil یک محصول مراقبت از مو است که با استفاده از روغن زیتون و عصاره آلوئه ورا، موها را تغذیه و نرم می‌کند و به آن‌ها درخشش می‌بخشد. این اسپری حاوی ویتامین E نیز است که به موهای آسیب دیده کمک می‌کند و باعث تقویت آن‌ها می‌شود.

محصولات مشابه