خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » اتو مو کویین Queen مدل HS740
بابلیس Babyliss سایز 25 کد 264
بابلیس Babyliss سایز 25 کد 264 قیمت اصلی تومان960.000 بود.قیمت فعلی تومان690.000 است.
بازگشت به محصولات

اتو مو کویین Queen مدل HS740

این اتو مو قابلیت کار کراتین را نیز دارا میباشد.با توجه به قیمت مناسب این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای مصرف خانگی میباشد.

قیمت اصلی تومان2.400.000 بود.قیمت فعلی تومان1.639.000 است.

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

اتو مو کویین Queen مدل HS740

۲۰۲۴۰۷۰۱ ۱۴۵۶۵۸

اتو موی سرامیک کویین مدل ۷۴۰ بهترین اتو در این برند است که با دارا بودن صفحات با رو کش سرامیک و دما تا ۲۳۰ درجه و نمایشگر دیجیتال کار را برای مصرف کننده بسیار راحت و نتیجه کار را نیز مطلوب کرده است.با توجه به دمای ۲۳۰ درجه که حداکثر دما در بین اتو های حرفه ای است این اتو مو قابلیت کار کراتین را نیز دارا میباشد.با توجه به قیمت مناسب این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای مصرف خانگی میباشد.

اتو مو کویین Queen مدل HS740 ۲۰۲۴۰۶۲۹ ۱۵۳۵۵۳ ۲۰۲۴۰۶۲۹ ۱۵۳۵۳۶ ۲۰۲۴۰۶۲۹ ۱۵۳۵۲۶

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتو مو کویین Queen مدل HS740”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: لوازم برقی آرایشگاهی
  • فروشنده: لوازم برقی آرایشگاهی
  • آدرس: پانزده خرداد
    تهران
  • هنوز امتیازی ثبت نشده است!

اتو مو رمینگتون Remington مدل S-8540

قیمت اصلی تومان2.950.000 بود.قیمت فعلی تومان2.650.000 است.
صفحه‌های سرامیک کراتین برای سلامتی مو مناسب‌تر هستند؛ چون سرامیک عایق الکتریسیته و مقاوم دربرابر گرماست؛ بنابراین میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از اتو مو کاهش می‌یابد. کفه‌های سرامیکی به دلیل مقاومت دربرابر حرارت، دیرتر فرسوده می‌شوند و بر همین اساس، عمر بالاتری دارند. همچنین حرارتی که زیر کفه‎های سرامیکی ایجاد می‌شود، به‌خوبی در سطح سرامیک پخش شده و آن را داغ می‌کند.

ماشین اصلاح موی صورت بانوان فیلیپس مدل BRR454

قیمت اصلی تومان3.400.000 بود.قیمت فعلی تومان2.390.000 است.
ماشین اصلاح صورت بانوان فیلیپس وسیله ای مناسب برای قبل از آرایش کردن و ایجاد پوستی صاف برای بهتر عمل کردن مواد آرایشی مثل کرم پودر خواهد بود.این دستگاه توانایی گرفتن ریز ترین و درشت ترین مو ها رو دارد و انرژی مصرفی آن با یک باتری قلمی تامین میگردد.به طور خلاصه با توجه به ضرورت های امروز بانوان وسیله ای واجب برای هر بانوی با سلیقه و خوش پسند میباشد.

ماشین اصلاح موی صورت بانوان براون مدل FS1000

قیمت اصلی تومان2.900.000 بود.قیمت فعلی تومان2.150.000 است.
طراحی چرخشی این پاک کننده ، حتی در سخت ترین زوایای آن را سریع و موثر ، موهای صورت را از بین میبرد. برای راحتی بیشتر پوست، موها را به آرامی و ایمن با سیستم برش چرخشی و فویل محافظ بردارید. این پاک کننده موهای صورت، موها را نزدیک به پوست کوتاه می کند، روی صورت شما صاف می شود و زمینه را برای آرایش بدون درز فراهم می کند.

فر کننده مو بابیلیس مدل C325E

قیمت اصلی تومان1.250.000 بود.قیمت فعلی تومان890.000 است.
اگر فرهایی با سایز بزرگ و یکدست را برای موهای خود می‌پسندید و از دستگاه انتظار کمترین آسیب رسانی به موی خود را دارید C452SDE انتخابی مناسب برای شماست,C452SDEدارای صفحه نمایشگر دما می باشد خیلی سریع به بالاترین حد دما میرسد و دارای سیم گردان 2.5 متری می باشد.

موزن گوش و بینی پرومکس مدل 3250T

قیمت اصلی تومان980.000 بود.قیمت فعلی تومان790.000 است.
این دستگاه یک خط زن دقیق و کوچک با تیغه استیل نیز می باشد که می توان با اتصال آن به بدنه اصلی دستگاه به راحتی خط ریش و سیبیل را مرتب کرد. سیستم چرخشی قطع مو که در این دستگاه تعبیه شده نه تنها استفاده از دستگاه را ایمن نموده است بلکه باعث می شود تا مصرف کننده درد کمتری احساس کند.به علاوه این دستگاه کاملا ضد آب طراحی شده است، لذا می توان در حمام یا محیط های مرطوب دیگر با خیالی آسوده و راحت استفاده کرد.

موزن گوش و بینی پرینسلی مدل PR447AT

در کنار استفاده از ماشین اصلاح صورت، به‌کار بردن وسیله‌ای کمکی برای اصلاح موهای صورت و از بین بردن موهای گوش وبینی می‌تواند جالب باشد. موزن گوش و بینی PR447AT که توسط شرکت «پرینسلی» (Princely) تولید شده است یک سری چرخشی دارد که با استفاده از آن می‌توان موهای گوش و بینی را از ریشه جدا کرد. سری این مدل از جنس استیل ضد زنگ است که به مقاومت دستگاه در برابر رطوبت و فرسایش می‌افزاید.

قیمت اصلی تومان2.400.000 بود.قیمت فعلی تومان1.639.000 است.

محصولات مشابه