خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار VGR مدل 937
ریش تراش خط زن کیمی Kemei مدل km 2299
ریش تراش خط زن کیمی Kemei مدل km 2299 قیمت اصلی تومان1.100.000 بود.قیمت فعلی تومان699.000 است.
بازگشت به محصولات
ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S5588-30
ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس مدل S5588-30 قیمت اصلی تومان8.600.000 بود.قیمت فعلی تومان5.980.000 است.

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار VGR مدل 937

ماشین اصلاح وی جی ار مدل 937، یک ابزار اصلاح پیشرفته و با کیفیت است که با طراحی ارگونومیک خود، تجربه ای راحت و دقیق را برای کاربران فراهم میکند. این دستگاه دارای نمایشگر دیجیتال است که اطلاعات کلیدی مانند میزان شارژ باتری و زمان نیاز به روغنکاری را به کاربر نشان میدهد، این ویژگی به حفظ عملکرد بی نقص دستگاه کمک میکند.

قیمت اصلی تومان950.000 بود.قیمت فعلی تومان595.000 است.

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار VGR مدل 937

ماشین اصلاح صورت وی جی ار 937 ا VGR 937

ماشین اصلاح وی جی ار مدل 937 یک ابزار اصلاح پیشرفته و با کیفیت است که با طراحی ارگونومیک خود، تجربه ای راحت و دقیق را برای کاربران فراهم میکند. این دستگاه دارای نمایشگر دیجیتال است که اطلاعات کلیدی مانند میزان شارژ باتری و زمان نیاز به روغنکاری را به کاربر نشان میدهد، این ویژگی به حفظ عملکرد بی نقص دستگاه کمک میکند.

۲۰۲۴۰۷۰۱ ۱۴۵۳۵۵

با داشتن سه شانه اصلاح با اندازههای 1، 2 و 3، مدل 937 امکان اصلاح در سطوح مختلف طول را میدهد، از اصلاح کوتاه تا متوسط، برای ایجاد ظاهری متناسب با سلیقه شخصی هر فرد. طراحی ارگونومیک آن اطمینان میدهد که دستگاه به راحتی در دست قرار گیرد و کنترل دقیقی بر روی اصلاح داشته باشد. وی جی ار مدل 937 برای کسانی که به دنبال اصلاحی دقیق و حرفه ای هستند، انتخابی عالی است.

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل 937

نمایشگر دیجیتال آن، کاربر را از وضعیت دستگاه آگاه می سازد و شانه های متنوع، انعطاف پذیری لازم برای ایجاد هر نوع استایل را فراهم میکند. این ماشین اصلاح، با توجه به نیازهای اصلاح روزانه، طراحی شده است تا بهترین عملکرد را ارائه دهد و تجربه ای رضایت بخش را برای کاربران به ارمغان آورد.

۲۰۲۴۰۷۰۱ ۱۵۰۰۳۸ ۲۰۲۴۰۶۲۹ ۱۵۳۵۲۶ ۲۰۲۴۰۶۲۹ ۱۵۳۵۱۳ ۲۰۲۴۰۶۲۹ ۱۵۳۳۴۸

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار VGR مدل 937”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: لوازم برقی آرایشگاهی
  • فروشنده: لوازم برقی آرایشگاهی
  • آدرس: پانزده خرداد
    تهران
  • هنوز امتیازی ثبت نشده است!

بند انداز برقی فیلیپس PHILIPS مدل 3303

قیمت اصلی تومان550.000 بود.قیمت فعلی تومان480.000 است.
کیفیت این دستگاه بسیار عالی بوده تا جاییکه حتی سالن های آرایشی شلوغ هم این مدل را برای استفاده در اصلاح و اپیلیدی موهای زائد مشتریان خود انتخاب میکنند، چراکه میدانند میتوانند روزانه ساعت های زیادی از آن استفاده کنند.این بندانداز برقی هم قابل استفاده خانم ها و هم آقایان در صورتیکه نیاز به اپیلیدی قسمت هایی از بدن مانند گونه ها داشته باشند است و علاوه بر آن هم قابل استفاده در منزل است و هم در سالن های آرایش.

برس حرارتی رمینگتون Remington Keratin مدل CB7480

قیمت اصلی تومان5.300.000 بود.قیمت فعلی تومان4.190.000 است.
جنس صفحات برس CB7480 سرامیک و نوع صفحات پهن است که دارای روکش کراتینه و روغن بادام و فن آوری تولید یون است و خیلی سریع در 30 ثانیه گرم و آماده استفاده می شود و پس از استفاده با سیستم خاموشی خودکار دستگاه ایمن می ماند.

موزر اصل آلمان Moser professional hair clippers

قیمت اصلی تومان1.450.000 بود.قیمت فعلی تومان1.090.000 است.
جنس تیغه این‌دستگاه از استیل ضدزنگ بسیار با‌کیفیتی است‌که تیز‌بودن تیغ‌را برای مدت‌های زیادی تضمین می‌کند. تکنولوژی اصلاح این‌دستگاه به‌صورت برش مستقیم بوده و خط‌زن ندارد. منبع تغذیه این‌دستگاه از برق مستقیم تامین می‌شود.

سشوار حرفه‌ ای پرومکس Promax مدل 7865

قیمت اصلی تومان6.900.000 بود.قیمت فعلی تومان5.290.000 است.
به کمک این دکمه‌های می‌توان سرعت باد را دو حالت و حرارت را در سه حالت تنظیم کرد. اما در بالای دسته دکمه‌ای وجود دارد که با فشردن آن می‌توان به کمک باد سرد حالت قسمتی از مو را تثبیت کرد. طبق انتظاری که از چنین سشواری می‌رود، این مدل نیز به فناوری تولید یون مجهز شده است. یون‌های منفی که توسط سشوار تولید می‌شوند و همراه باد خارج می‌شوند، پس از برخورد به موها الکتریسیته‌ی ساکن روی مو را خنثی می‌کنند. این اتفاق باعث می‌شود که موها سریع‌تر خشک شوند و حالت بگیرند، وز شدگی کمتر شود و حالت نرم‌تر و درخشان‌تری داشته باشند. بر حالت دادن موها دو متمرکز کننده‌ی هوا با عرض‌های مختلف همراه سشوار ارائه شده است.

پک شانه 6 عددی موزر(جعبه سبز)

مواد اولیه برای ساخت این محصول استفاده شده است از کیفیت بالایی برخوردار است و به خوبی روی تیغه ها قرار میگیرد و از آسیب به پوست خودداری میکند. این محصول دارای یک عدد جعبه مطابق تصویر طرح جعبه ابزار میباشد که بسیار زیبا و فانتزی است.

ریش تراش وال

ریش تراش وال ریش تراش وال کیفیت عالی ریش تراش وال ریش تراش وال کیفیت عالی

قیمت اصلی تومان950.000 بود.قیمت فعلی تومان595.000 است.

محصولات مشابه