خانه » فروشگاه اینترنتی واکارنا » پودر تثبیت کننده آرایش تاشکو
افتر شیو اسکلاره
افتر شیو اسکلاره قیمت اصلی تومان130.000 بود.قیمت فعلی تومان95.000 است.
بازگشت به محصولات

پودر تثبیت کننده آرایش تاشکو

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

پودر تثبیت کننده آرایش تاشکو

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر تثبیت کننده آرایش تاشکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

کرم آبرسان قوی انوکسولون سی گل Enoxolone Moisturizing Cream

قیمت اصلی تومان245.000 بود.قیمت فعلی تومان199.000 است.
کرم آبرسان قوی انوکسولون سی گل، محصولی از شرکت سی گل، مرطوب کننده ای قوی و التیام بخش است که برای پوست های بسیار خشک، آسیب دیده، اگزما و پسوریازیس طراحی شده است. این کرم با دارا بودن ترکیبات موثر آبرسان، آنتی اکسیدان و ضد التهاب، به حفظ رطوبت پوست، رفع خشکی و التیام التهابات پوستی کمک می کند.

عطر ادکلن شاهین سیلور لطافه Shaheen silver lattafa حجم 100 میل

قیمت اصلی تومان1.750.000 بود.قیمت فعلی تومان1.490.000 است.
عطری با رایحه‌های میوه‌ای و مرکباتی است که توسط شرکت لطافه به دنیای عطر و ادکلن معرفی شده است. شاهین سیلور لطافه نغمه‌ای جاودانه از لطافت و ظرافت را به ارمغان می‌آورد و شما را در سفر بویایی منحصر به فردی غرق می‌کند.عطر ادکلن شاهین لطافه با رایحه‌ای متعادل و جذاب، برای تمام موقعیت‌ها و فصول مناسب است.

بادی اسپلش مردانه سی گل seagull body

اسپری خوشبو کننده و مرطوب کننده بدن آقایان سی گل محصولی با کیفیت و با رایحه ای دلنشین است که علاوه بر خوشبو کردن بدن، به حفظ رطوبت پوست نیز کمک می کند. این اسپری با ترکیبات ملایم و سازگار با پوست آقایان فرموله شده و برای استفاده روزانه مناسب است.

عطر ادکلن تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather

قیمت اصلی تومان38.000 بود.قیمت فعلی تومان33.000 است.
نکته:مقدار تعداد همان گرم و سی سی در سفارش میباشد.عدد یک 1 به معنای 1 گرم و یک سی سی میباشد.برای سفارش 1شیشه 5سی سی(گرم) لطفا عدد 5 را در باکس روبرو قرار دهید (که به معنای 5 سی سی و یا 5گرم میباشد)شیشه به صورت رندم برای شما انتخاب میشود و در صورت تقاضا برای شیشه مورد نظر لطفا عکس ظرف و شیشه خود را برای ما ارسال بفرمایید.این عطر استثنائی و بسیار منحصر به فرد دارای عطری فوق العاده خاص، شیک با پخش بوی بسیار عالی و ماندگاری بسیار طولانی که این خاصیت آن به ترکیب بسیار اختصاصی این عطر متشکل از چرم و زعفران و کندر و بخور است که رایحه ای استثنائی خود را به جهانیان معرفی کرده است.

واکس مو نادیا مدل Styling حجم 200 میلی لیتر

نگهداری قوی: چسب مو نادیا دارای قدرت نگهداری بالاست و موها را در موقعیت و شکل مورد نظر قرار می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد تا حالت دلخواه خود را برای موهای خود ایجاد کنید و آن را به مدت طولانی حفظ کنید.

عطر ادکلن اورجینال دیور هوم پارفوم Dior Homme Parfum

این عطر به خاطر رایحه خاص، ماندگاری بسیار بالا و قدرت پخش عالی آن، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سازنده این عطر فرانسوا دماشی (François Demachy)، یکی از عطرسازان برجسته دیور است که در خلق این عطر ترکیبی از رایحه‌های چوبی و چرمی استفاده کرده است.